Californië

• KatleenS

Lake Tahoe valt te overwegen …

We hadden Yosemite zo gepland om het natuurgeweld (en het wandelen erin) wat te onderbreken met de Ghost Town in Bodie. Kwestie dat het voor de kinderen ook leuk en haalbaar blijft …

Die dag (18 juli) is gewoon nog niet ingevuld om te kunnen blijven hangen als we het ergens leuk vinden.

Anders schuift wat erna komt een dag naar voor en hebben we nog tijd om naar de Channel Islands te gaan.

• Cees A

Tja, de reden waarom je je Yosemite bezoek in 2en splitste kende ik natuurlijk niet toen ik het idee opperde om Lake Tahoe er tussen te “plakken” .

Hetzelfde met die 18 juli. Ik dacht dat je ergens tussen Sequoia en Joshua Tree wilde overnachten.

Ik zie nu echter dat je overal aan gedacht en overal rekening mee gehouden hebt.

Nu alleen nog een paar maandjes aftellen …………………………………..

• KatleenS

we hebben ons best gedaan …

o ja, als we op de Channel Island geraken, kan ik je laten hoe het er was :)

Andere tips blijven natuurlijk welkom

• Antony.

Pffffffffffff, hitte. Aan de oostkant van de Rockies zit je in meedogenloze bloedhitte van de woestijnen, zeker voor de kids geen pretje. Onderschat het niet. Yoshua Tree is prachtig, en heet, maar geen water.

KOA-campgrounds zijn duurder, maar hebben een winkel en een zwembad.

Als je koeler wilt kamperen, zoek het dan hoger op, dus kijk voor campgrounds die in de bergen liggen. 100 m omhoog scheelt al een graad, dus bij 1000m maakt het al uit of het 45 graden is of 35.

Campgrounds staan met een symbooltje aangegeven op de Rand McNellykaarten.