Vancouver

• Jet

Bedankt voor het compliment Cees !

En Daan mag zich dan gelukkig prijzen dat hij vooral naar Washington en Oregon gaat……..:)

maar jullie hebben me nu wel nieuwsgierig gemaakt en ik deel graag hetgeen ik weet van NW-Usa.

• Jet

Jammergenoeg laat Daan nog niets van zich horen :(

• Daan

Nou Jet, dat is niet helemaal waar maar ik stelde aan Cees A van de week een vraag en dat was meer prive over een rondreis Oregon en Washington met start in Vancouver. En daar er nog niets zeker is zou ik niet weten waarom ik verder over dit onderwerp ga.

Er zijn zoveel mogelijkheden om bepaalde richtingen van Amerika te bekijken dus ik ben vrij om overal informatie op te halen en ik merk gewoon dat Cees A goede informatie geeft.

• Jet

Hoho, niet boos worden, ik gaf alleen maar aan nieuwsgierig te zijn naar je route en mijn kennis over dit deel van Amerika (en evt. Canada) met je (en anderen die meelezen en daar hun voordeel mee kunnen doen) te willen delen.

Er kwam geen reactie meer van jouw kant dus dat vond ik jammer en dat heb ik geuit.

Als jij je plannen verder niet wil delen, en niet wil profiteren van input van anderen, ook goed.

Wens je veel succes en plezier.

• Daan

Nee hoor Jet , ik ben niet boos , Maar er is nog niets zeker over een reis die kant van Amerika en Canada op dus ik zou niet weten waarom ik daar nu over doorga.

• Maria

Daan Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor Jet , ik ben niet boos , Maar er is nog

> niets zeker over een reis die kant van Amerika en

> Canada op dus ik zou niet weten waarom ik daar nu

> over doorga.

Gegevens uitwisselen bijvoorbeeld en niet afhankelijk zijn van een input door een prikker(tu)

• Jet

Sorry, ik begrijp dat niet zo. Er hoeft toch niets zeker te zijn om info uit te wisselen…….. :S

Maar goed, ik zal je verder met rust laten.

• Daan

Jet.

Ik heb geen zin in al die discussies, ik heb vorige week iets aan Cees A gevraagd en daar antwoord op gekregen. We moeten dus alles op een rijtje zetten waar en wanneer we naar toe gaan volgend jaar en mijn leven bestaat uit meer dingen dan alleen Amerika hoor.