Bedankt voor het compliment Cees !
En Daan mag zich dan gelukkig prijzen dat hij vooral naar Washington en Oregon gaat……..
maar jullie hebben me nu wel nieuwsgierig gemaakt en ik deel graag hetgeen ik weet van NW-Usa.
Nou Jet, dat is niet helemaal waar maar ik stelde aan Cees A van de week een vraag en dat was meer prive over een rondreis Oregon en Washington met start in Vancouver. En daar er nog niets zeker is zou ik niet weten waarom ik verder over dit onderwerp ga.
Er zijn zoveel mogelijkheden om bepaalde richtingen van Amerika te bekijken dus ik ben vrij om overal informatie op te halen en ik merk gewoon dat Cees A goede informatie geeft.
Hoho, niet boos worden, ik gaf alleen maar aan nieuwsgierig te zijn naar je route en mijn kennis over dit deel van Amerika (en evt. Canada) met je (en anderen die meelezen en daar hun voordeel mee kunnen doen) te willen delen.
Er kwam geen reactie meer van jouw kant dus dat vond ik jammer en dat heb ik geuit.
Als jij je plannen verder niet wil delen, en niet wil profiteren van input van anderen, ook goed.
Wens je veel succes en plezier.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?