Vraagje over huis huren in de VS

• OverSeas

Na lang wachten is het zo ver, binnekort maken we de grote oversteek naar de VS.

We plannen dan om een huis te huren, voor langere tijd (plm. een jaar) om zo op ons gemak de streek te leren kennen en ons

te orienteren op een koophuis.

Tips zijn van harte welkom, het is natuurlijk geen allerdaagse bezigheid…een huis huren in de VS, dus ik hoor graag ervaringen van anderen.

• Cees A

Stel die vraag eens op dit forum: http://forum.allesamerika.com/index.php

Op dat forum zitten veel naar de VS geëmigreerde Nederlanders waaronder een die nu als makelaar in Amerika werkt (nickname van die persoon = Ned in MO )

• hdeweert

Je vraag klinkt alsof je je in amerika wilt gaan vestigen, vaandaar even een tegen vraag. Heb je al een visum voor de tijd van je verblijf in de USA?

• bedeve

Leuk dat je hier verwijst naar alles amerika Cees.

Het zou een aanwinst zijn als jij daar ook je ideeen /kennis en oplossingen laat “horen” !javascript:editor_tools_handle_smiley()

• Cees A

Hoi Bert,

Ik ben een fanatiek volger van het AA forum. AA forum staat bovenaan bij m'n favorieten …………. Of zou dat door de letters AA komen ……….. :D

Moet bekennen dat ik er al verschillende keren over gedacht heb om me aan te melden bij dat forum.

Maar ja, je weet hoe zoiets gaat ……………………………

Er is bovendien al zoveel Amerika-kennis op dat forum aanwezig dat ik nou niet direct het idee heb dat ik daar veel aan ga toevoegen.

Maar ………………… wie weet.

PS: krijg jij nog extra “bonuspunten” als ik bij aanmelden jouw naam noem ? Of zit dat er niet in ? ;)

• bedeve

Het zou een aanwinst zijn als jij daar ook je ideeen /kennis en oplossingen laat “horen”

Dan zou dat mijn,met iedere AA bezoeker gedeelde, bonus zijn.

Ik denk dat de inbreng die jij hebt op AA te weinig voorkomt.

En dat jij daarom daar meer twee richting communicatie krijgt.

Die heb je hier niet zo.

Daar waar om routes gevraagd wordt zitter er een aantal profs die nergens anders mee bezig zijn.

Gelukkig blijven er een heleboel andere onderwerpen over …!

Groeten