iemand ticketervaring?

• marja

Hoi daisy, tot nu toe was mijn ervaring hoe eerder geboekt, hoe voordeliger.

Dit was met vluchten van de KLM en British Airways. Ik heb nu echter in januari vluchten geboekt met Arkefly voor juli en tot nu toe zijn die alleen maar goedkoper geworden. De afgelopen weken zijn de prijzen wel iets opgelopen, maar het was nog steeds voordeliger geweest als ik nu zou boeken dan wat ik in januari heb betaald. Ja het is jammer, maar zo werkt het nu eenmaal, vraag en aanbod bepalen de prijs en als ik een glazen bol had, wist ik wat het verstandigste was, maar ik heb dus nu ook geleerd dat het niet altijd slim is de vlucht vroeg vast te leggen. Aan de andere kant heb je dan wel weer de zekerheid dat je een vlucht hebt, staan je dagen vast en kun je als je dat wilt weer andere dingen regelen.

Succes met de voorbereidingen.

• Antony.

Vergroot hier je plezier met Arke-vertier: http://www.klacht.nl/arkefly/

• daisyg

Bedankt Marja,

Nou dan is het misschien een geluk bij een ongeluk voor ons, normaal als we zeker weten te gaan boeken wij ook januari, (was helaas nu geen optie)

Ik heb toevallig gister een “goedkope(re)” vlucht gevonden en dan vlieg je met United. Hopen dat het zo blijft totdat wij uitsluitsel krijgen en kunnen boeken.. :)

• janvanderzaan@yahoo.com

Deze winter met Arke gevlogen naar Sri Lanka. We hebben comfort geboekt , koste € 30 pp retour en is ons heel goed bevallen. Echt veel beenruimte en een stoel minder in de rij (4 in plaats van 5). Op de terugweg zaten we op de rij direct achter de premium comfort en daar nog veel meer beenruimte. We kregen af en toe een drankje, water kon je onbeperkt halen (gratis allemaal) en de service was gewoon prima. Misschien zetten ze naar de USA ander personeel in?