Hoi Tina,
Leuk NH, wij gaan toevallig ook in augustus die kant op en gaan ook de Kangamagus Higway nemen.
Ik ben er al eerder geweest en het is daar echt heel mooi en genoeg te doen, maar rij je met de auto of met een camper?
Met de auto kan je wel de autoroute nemen van de Mount Washington, met de camper niet, dus wij nemen een guided tour want we zijn met de camper. Je kan ook met de trein de MW op maar is wel prijzig zag ik.
Als je van west naar oost rijd over de KH dan kan je stoppen bij de falls, doen wij ook, daar gaat wel wat tijd in zitten maar net zo lang als je zelf wil.
Op de site van NH staat best veel en je kan ook info aanvragen, ik heb dat ook gedaan en in het boekje staat echt veel.
Op de site van de Flume staat volgens mij ook dat ze een gezamelijk ticket hebben met Loon mountain dacht ik, moet je ff kijken.
Wij gaan van west naar oost en nemen in de buurt van North Conway een camping en blijven daar 2 nachten.
Het treintje van North Conway is ook leuk, maar ja ik vind heel NH leuk.
Waar ga je nog meer heen?
Wij starten in Toronto op 7 augustus en gaan via Niagara Falls door het Adirondack Park van New York via Vermont en NH naar Maine en dan weer Canada in en terug richting Ottawa en Algonquin Park en Toronto.
Veel plezier in ieder geval.
Groetjes Bianca