Boston op zondag?

• ronsabine

In het reisschema dat ik aan het maken ben, komen we op een zondag in Boston. Zijn er op zondag veel winkels en bezienswaardigheden open? Of kan ik het programma beter omgooien om zo op een doordeweekse dag in Boston te zijn?

• Cees A

Zondag is over het algemeen een perfecte dag om een stad te bezichtigen. Hou die zondag voor Boston er dus in !!

Winkels en bezienswaardigheden e.d zijn gewoon open. Winkels gaan wel iets later open dan door de week (om ongeveer 10 uur)

In parken worden op zondag vaak dingen als markten of optredens georganiseerd.

Omdat de kantoren in de stadscentra dicht zijn is het verkeersbeeld veel rustiger en is er veel meer parkeerruimte beschikbaar.

In veel Amerikaanse steden is parkeren op zondag trouwens gratis of goedkoper. (of dat in Boston ook zo is weet ik niet)

• marja

Ik ben anderhalf jaar geleden een paar dagen in Boston geweest en weet zelfs niet eens meer of dit in een weekend was of niet. Er is in deze stad ook zoveel te zien en te doen,ik vond het een onwijs leuke stad. Ik logeerde in hotel Marlow in Cambridge en als je in dit hotel verbleef kon je gebruik maken van fietsen en kano's. Ik heb dan ook heerlijk door de stad gefietst en dat is i.t.t. andere Amerikaanse steden goed te doen. Je hebt er behoorlijk wat fietspaden en men is dus ook gewend aan fietsers. We zijn ook op de fiets naar Harvard gegaan en we hebben de Freedom Trail gelopen. Kortom wij hadden niet eens tijd meer voor de bekende Ducktours of een bezoek aan een van de musea.

Ik wens je fijne dagen toe.