Verschillende uitgebreide Las Vegas reisverslagen

• Frank Brabant

Hallo mensen,

Overweeg je een trip naar Las Vegas? Op onze website staan meerdere bijzonder uitgebreide reisverslagen van reizen naar Las Vegas die wij in de afgelopen jaren maakten. De reisverslagen zijn voorzien van een groot aantal foto's maar ook fimpjes. Je kunt er ook reviews van hotels en restaurants terugvinden dus misschien geeft het je een beter beeld van Las Vegas en wat de stad allemaal te bieden heeft. Mocht je interesse hebben, neem gerust een kijkje op:

SlegersOpReis

• rienvanhees@gmail.com

Frank, heb je site gezien, ziet er goed uit en goede tips.

Alleen je ontbijt zou mij niet bekomen, maar dat is persoonlijk.

Wij gaan in April 10 dagen naar Las Vegas , voor de vijfde keer, en het blijft boeien.

Ook in de omgeving is genoeg te zien aan natuur etc.

Groet Rien

• Frank Brabant

Hallo Rien,

Mijn Vegas dieet is ook volstrekt anders dan in Nederland haha.

Ik overigens dit weekend een aantal nieuwe secties toegevoegd aan de website:

1. History of Las Vegas

In dit onderdeel staan een 12-tal filmpjes die de geschiedenis van Las Vegas in beeld en geluid weergeven. Heel duidelijk, interessant en vol met authentiek beeldmateriaal.

2. Old Las Vegas Footage

Ik heb een groot aantal filmpjes van het oude Las Vegas aan de website toegevoegd. Dat begint in het midden van de vijftiger jaren en loopt door tot begin negentiger jaren

3. Las Vegas boeken

Ik heb een overzicht gemaakt met interessante boeken over Las Vegas. Het gaat om boeken met levensverhalen over de maffia, strippers, daklozen, gewapende overvallen en roadtrips naar Vegas.

Hopelijk is dit wederom een waardevolle aanvulling voor de webiste waar mensen iets aan hebben.

Groeten,

Frank