Gevraagd :
Tussen Miami en Cape Canaveral : Waar stoppen en wat zien ?
Zie m'n 1e bericht, en als je via de kustweg rijdt kom je vanzelf mooie uitzicht en stopplaatsen tegen.
“mooi” en “leuk” is bovendien ook vaak persoonlijk.
Cape Kennedy : iemand ervaring met de speciale tours History Then and Now of de lanceertoren bezoek, zijn deze combineerbaar met de standaard bustour of moet je beiden doen om alles gezien te hebben ( zeker Apollo V raket )
Ben 2X op Kennedy space center geweest en beide keren stond de space shuttle opgesteld op de lanceerplaats en dan mag je daar niet in de buurt komen.
De hal waar de Saturnus V raket is tentoongesteld en waar alle andere “maanspullen” (zoals de maanlander) staan is naar mijn mening het mooiste deel van Kennedy.
Orlando (dochter van 8 en Disney Parijs al gedaan ) dacht aan Universal ( waar is Harry Potter-land en is dit mooi / de moeite ),Wet n Wild en? Sea World,
is sea World een dag gevuld aquaria en shows ?
In Seaworld kun je je inderdaad een groot deel van de dag bezighouden. Je krijgt een schema van aanvangstijden van de shows dus dan bepaal je wat je wanneer wil zien en tussendoor zijn er de diverse “rides” zoals de Kraken, Journey to Atlantis en Arctic ride.
Probeer de drukke weekends te vermijden !!
In Orlando waar hotels dichtbij,goedkoop en goed ? Iemand speciale ervaringen ?
Heel Orlando staat vol met hotels dus je hebt keus genoeg en voor ieder wat wils. Ook hier is die keuze weer persoonlijk.
Ik ben bijvoorbeeld tevreden met een goed, centraal gelegen zakenhotel als Hampton Inn, Holiday inn express of Hilton Garden inn, maar ik lees ook vaak dat men per se een themahotel wil. Persoonlijk dus en juist over je persoonlijke eisen en wensen schrijf je niks …………….
Kissimee : mogelijkheid tot historische warbird vlucht met Texan T6 , iemand weet van ? al gedaan ?
Ik heb ze gezien, maar vond 200 $ voor een kwartiertje vliegen te gortig.
Ik heb ooit toen ik daar was, voor minder dan de helft, wel een “normaal” vliegtuig(je) gehuurd en daar een uurtje mee rondgevlogen. (ik vlieg, beter gezegd vloog, toen zelf nog)
Of dat nu nog kan weet ik niet, maar toen was het zelfs mogelijk om een “touch and go” te maken op Cape Canavaral (als de suttle er toevallig niet net wilde landen)
Manatees/Sanibel Island tips en hotelervaringen …
Sanibel Island is vrij duur om te overnachten. Ik persoonlijk geef de voorkeur aan overnachten in Ft.Myers.
In de buurt van de brug naar het eiland zijn diverse hotels, in de buurt is een outletcenter.
Maar ook hier is die keuze weer persoonlijk. …………………………………….
verder :
Wat als een orkaan,roet in het eten strooit… hoe gaan hotels hiermee om en hoe zit het in dit geval met cancellation policies ? Iemand een ervaring?
Geen ervaring hiermee en geen idee