autoverhuur Dollar?????

• hanskolk@home.nl

volgend voorjaar gaan we 3 weken rond reizen in Californie en we zijn nu opzoek naar een huur auto.

Op de site van World Tickets Center staat Alamo en Dollar verhuur, maar de laatste is veel gekoper voor de zelfde auto, maar……………..

wie heeft er ervaring met het autoverhuur bedrijf Dollar?

En misschien nog andere tips…………?

• Jan J.

hansklok@home.nl Schreef:

——————————————————-

> volgend voorjaar gaan we 3 weken rond reizen in

> Californie en we zijn nu opzoek naar een huur

> auto.

> Op de site van World Tickets Center staat Alamo en

> Dollar verhuur, maar de laatste is veel gekoper

> voor de zelfde auto, maar……………..

>

> wie heeft er ervaring met het autoverhuur bedrijf

> Dollar?

>

> En misschien nog andere tips…………?

Hans, met bewondering je laatste show gezien in Las Vegas ! (de volgende keer mag je mijn schoonmoeder laten verdwijnen)

Wat betreft die autohuur…goedkoop is duurkoop. Pak een auto van Alamo, minstens klasse CS met verzekeringspakket C (gold). Zit je altijd goed. NIeuwe auto's, zonder gedoe.

• Woody

Afgelopen zomer voor het eerst via eautoverhuur bij Dollar terecht gekomen. Geen problemen gehad. Gebruikelijk upgrade praatje bij het ophalen van de auto, zoals bij de meeste verhuurbedrijven het geval is, maar een prima SUV meegekregen.

• batsie

hallo hans

let vooraf goed op wat je tekent. dollar heeft het bij mij twee keer geprobeerd om extra verzekeringen erbijop te drukken zonder dat ze het zeggen.

en later bij inleveren van de auto ook goed opletten.

ik had alles inclusief, maar ze wilden dat ik nog 225 dollar ging betalen voor een extra verzekering, die ik al lang betaald had.

ik heb zelf goede ervaringen met e-autohuur.nl

groeten Bert

• bianca.leyssen@telenet.be

Hallo,

Je moet eens kijken bij Sunnycars.de. Wij hebben ontdekt dat als je via de duitse site van Sunny cars boekt dat dat misschien wel 100-150 euro kan schelen op 3 weken auto huur.

Hebben vorig jaar zelf ook via internet op Sunny cars.de geboekt en alles was prima.

Kijk maar eens, alleen de goedkoopste auto categorie is in nederland goedkoper maar alle anderen op de duitse site!

Succes,

Bianca

• Wim1312

Al 2x via eautohuur bij Dollar gehuurd. Geen enkel probleem, zelfs beide keren geen aandringen voor

extra verzekeringen of upgrade.

• Makimaki

Alamo 4ever haha ( +gold pack )

No problemo !

Maki

• machaarlem@gmail.com

Hi Hans

Heb onlangs een auto gehuurd bij dollar

Sluit wel een inzittende verzekering af want die zit er niet bij inbegrepen

En een wegenwacht verzekering af

Zorg dat als je op vakantie dat je goed verzekerd ben En voor al bij Amerikanen

Beter 200 Euro meer betalen dan levenslang betalen waar voor je niet ben voor verzekerd

Dat geef je een goed gevoel als je op vakantie ben

En met een navigatie is het gewoon of je hier al jaren woont

Hotels boeken terplekken op Amerikaanse site scheelt je een hoop geld

Zo heb ik mijn verzekeringen terug verdient en het is Inc tax en service kosten en dat is niet op Nederlandse site

Groetjes Franklin

• Ada

Als je al een goede internationale reisverzekering hebt, is een inzittende verzekering absoluut niet nodig erbij af te sluiten.