trip advies Utah Arizona

• Ada

Een paar jaar geleden dat vrienden ook met een 2-daagse sluiting van de Tiogapass in September te maken.

• ehuismans@canterburymuseum.com

Hoi Jan

Even het “12 dagen tripje” in perspectief: ik woon in Nieuw Zeeland, dat is een stuk minder ver naar San Fransisco reizen dan vanuit Nederland . De 12 dagen in Utah en Arizona is verder maar een stukje van de reis, want we blijven daarna nog 2 weken bij familie in de VS.

Ik denk dat we de heartattackgrill maar overslaan, ik ben namelijk vegetarisch ;) . Ik lees op internet dat Lost Dutchman Statepark sinds juni 2010 gesloten is? Maar misschien is die omgeving wel de moeite waard, we zullen het even googelen. Ja, die dikke gidsen daar heb ik het ook niet zo op, we zullen wat pagina's uit de Lonely Planet van de biep kopieren en meenemen.

Bedankt voor de tips.

Evelien

• Mama Biebel

Hoi,

We zijn net terug uit Utah en wij hebben Bryce en Zion in twee dagen gedaan want ze liggen zowat bij elkaar in de tuin. Tussen beide parken heb je ook nog het Red Canyon, die zou je eventueel kunnen doen als je het niet ziet zitten beide parken te doen. En in dat geval zou ik Bryce laten vallen omdat Red Canyon en Bryce bijna gelijk zijn….

Succes!

• HarmH

Een leuke afsluiter is de “Apache Trail” in Scottsdale (ligt tegen Phoenix aan). Mooie autoroute met een leuk restaurant waar je moet zijn geweest. Voor meer informatie zie: http://www.arizona-leisure.com/apache-trail.html

Succes.