Bryce of Zion

• Maria

Bedankt voor de zoveelste vriendelijke bejegening en met de toevoeging dat je eraan twijfelt of ik wel in de VS geweest ben, zoals de waard is etc.:)o

In de Gr C afdalen via een redelijk kort pad en daarna op een paardje/ezel gaan zitten en langs oa de rivier,grotten etc te rijden,is heel wat anders dan een hikingtocht te maken,toevallig zijn we bedreven paardrijders.

Heb jij wel eens in een shuttlebus gezeten en van kijkplek naar kijkplek gereden, ik vermoed van niet ?., wij in elk geval wel waarbij we enkele opstapplaatsen overslaan en die paar km,s er tussen wandelend doorbrengen,economisch met de tijd omgaan heet dat.

CeesA van jou heb ik het gevoel dat je voortdurend virtueel in de VS en Canada rondreist met de IPad stand by, verder matig ik me geen oordeel over jou aan.

Jouw deskundige website hulp en informaties zijn te waarderen, sta mij toe er soms afwijkend lees critisch erop te reageren.

Ik zal JanF berichten over jouw bemerkingen, kijk ook eens naar de PB den voor duiven, sierplanten, wijnteelt etc:)-D

Kortom laat iedereen voor z,n eigen stoep vegenX(

• leentje3

Bravissimo Cees A.!!!!!

• Maria

leentje3 Schreef:

——————————————————-

>

Bravissimo Cees A.!!!!!

ieder heeft recht op z,n mening, iemand afzzzz is redelijk eenvoudig

:)-D

• leentje3

Ja daar weet jij alles van. Kom je regelmatig tegen op andere fora