Reizen is een van mijn hobby`s en ook zo deze keer ben ik aan het plannen om medio september 2012 een trip te maken door West-Amerika. Aanvang van de trip Las Vegas en dan via de parken Zion, Capitol Reef, Arches, Mesa Verde, Monument Valley, Sunset Crater, Grand Canyon, Lake Mead, Death Valley, Sequoai, Yosemite en via een gedeelte van de N1(Highway 1) te eindigen in San Francisco. In totaal is hiervoor 4 weken gepland. Mogelijkheid 1: te reizen met een tent, te huur in Boulder Las Vegas, bij western wanderer. Mogelijkheid 2: Om te overnachten in low budget accommodatie`s. Mogelijkheid 3: een combinatie van beiden.
De opbouw is nog in beginstadium! De persoon, die interesse heeft, zal avontuurlijk aangelegd moeten zijn. Uiteraard wordt rekening gehouden met individuele wensen. Opzet van deze advertentie: Gezamenlijke kosten deling. De dollar staat op dit moment gunstig en hopelijk hiermee ook het budget voor deze trip. De berekening tot nu toe: ga ik alleen dan zijn mijn kosten € 2200,00 (?) tot nu toe. ( Vlucht, huur auto, overnachtingen). Koers 18-08-2011. Bijkomende kosten zoals: benzine, entree parken, persoonlijke uigaven, zijn niet mee berekend. Gezelschap onderweg is ook een van de reden om via deze weg een mede reiziger te zoeken. Geïnteresseerd Mijn naam is Henk, weduwe, 58 jaar, avontuurlijk aangelegd, culinaire- en een levensgenieter.
Zoals gezegd, een kandidaat moet avontuurlijk zijn aangelegd. Behoor je tot dit profiel, dan reageer, waarbij uit een persoonlijke gesprek zal blijken of wij volgend jaar gezamenlijk op reis gaan.
Meer weten kijk dan op mijn site West-Amerika, waar de voorbereidingen komen te staan. Op mijn site zitterdonline.nl vindt u aanvullende informatie.
Henk