Ben op zoek naar de mooiste route vanaf Fort Worth (TX) tot Los Angeles, te doen in 10 dagen
>mooiste route vanaf Fort Worth (TX) tot Los Angeles, te doen in 10 dagen
De kortste route is al 2.300km en via Grand junction,CO en Las Vegas,NV: 2.740km en dan zie je veel van de Rockies. Ik vind het veel kilometers voor 1 chauffeur. Maar Texas doorsteken is denk ik alleen interessant, als je daar dingen bezoekt. Advies: vermijdt de Interstates (buiten de steden) en elke dag meer is winst. Dan kan je ook nog eens een rustdag nemen. Waarom niet vliegen naar Denver,CO en rijden vanaf daar?
De Rockies en Las Vegas hebben we al gezien dus daar willen we niet meer naar toe. We komen vanaf New Orleans via Houston naar Fort Worth gereden dus vliegen naar Denver is ook geen optie. We zouden graag een route willen volgen vanaf Fort Worth naar New Mexico, Arizona, Los Angeles en daartussen één rustdag. We zijn trouwens met 2 bestuurders.
Of dit de mooiste route is van 3.415km? Ik heb ze zeker niet allemaal geprobeerd en wat voor ons mooi is, is dat zeker niet voor een ander. Wij rijden dit zigzaggend langs musea (in 22 dagen) en genieten daarnaast van de omgeving. Tik onderstaande waypoints in Tyre en wijzig naar jullie wens.
Fort Worth,TX
Amarillo,TX
Clayton,NM
Santa Fe,NM
Farmington,NM
Blanding,UT
Fillmore,UT
Ely,NV
Lake Isabella,CA
LAX
Ja mooie route alleen hebben wij het gedeelte vanaf Santa Fe via Utah ook al een keer gehad, het uiterste zuiden nog niet, vandaar dat we via New Mexico, Arizona en San Diego naar Los Angeles willen. Zou deze route iets zijn:
Fort Worth-Oklahoma City (OK)
Oklahoma City-Amarillo (TX)
Amarillo-Roswell (NM)
Roswell-Truth or Consequences (NM)
Truth or Consequences-Eagar (AZ)
Eagar-Phoenix (AZ)
Phoenix-Yuma (CA)
Yuma-San Diego (CA)
San Diego-Los Angeles (CA)
Misschien met een rustdag in Phoenix?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?