united

• reisgraag

Wij vliegen met United airlines,nu was ik bij hun website aan het kijken

qua handbagage.

klopt het dat je naast een bv rugzak ook nog een kleine

handtas/fotocameratas/aktetas mag meenemen.

Heeft iemand recent met united gevlogen?

alvast bedankt!

• Woody

Geen probleem, net zoals bij andere vliegtuigmy-en de regels voor handbagage niet zo strikt worden genomen als ze zijn gesteld.

Recent met United/Continental gevlogen met een trollykoffertje + laptoptas als handbagage. Mijn echtgenote had een rugzak + fototas bij zich. Niemand die er iets van heeft gezegd of zelfs maar naar heeft gekeken.

• Jet

Je zult versteld staan van wat mensen allemaal meezeulen aan handbagage……zonder dat er een stewardess iets van zegt.

Zeker als je laat aan boord kan/mag, mag je soms blij zijn dat je je ene rugzakje nog boven je hoofd kwijt kan.

• Fredjeburcht

Het grote verschil tussen de europese en de amerikaanse maatschappijen is het gewicht van de handbagage.Gewoonlijk 18 K° voor de amerikaanse en 6k° voor de europese.De handtas of laptop of fototas worden normaal niet gewogen.De trolly per uitzondering

• Ruben en Roxana

heb mensen aan boord gezien die hun gewone koffer ( zo 1 waar je mee naar Griekenland gaat) als handbagage meenemen en niemand die er wat van zegt… zat ik dan met mijn kleine tasje en rugzakje….als ik dat geweten had….