hotels vooraf reserveren

• mark thys

Dank jullie alemaal voor de vele reacties en info op mijn vragen!

Is het aangeraden hotels en auto nu al te boeken of wachten we eventueel tot begin december. Onze vakantie is gepland vanaf kerst tot en met 6 januari. De streek waar we naartoe gaan: start in Las Vegas, daarna San Diego, met oudjaar en enkele dagen daarna San Francisco en terug Las Vegas.

Kunnen we vanuit San Francisco via Yosemite naar Las Vegas rijden. Tioga pass zal waarschijnlijk wel gesloten zijn….?

We zoeken nog een leuk stadje, hotel, iets dergelijks om te overnachten na Yosemite op weg naar Las Vegas.

Groetjes,

Mark

• wama4040

Wij hadden al onze hotels op voorhand geboekt via Priceline.

De hotels die we toegewezen kregen voldeden allemaal aan onze verwachtingen.

Op ons blog heb ik iedere dag een foto van het hotel en de kamer geplaatst.

Wij betaalden gemiddeld 40$ per dag.

U kan ons blog raadplegen onder volgende link:

Onze reis in 2011

Veel succes en een mooie reis toegewenst

Ria en Guido

• Jet

M.i. ligt dat geheel aan wat je zelf prettig vind. Als je vantevoren wilt wetn waar je aan toe bent , dan boek je alles vantevoren. Als de vraag betreft of de prijzen later lager zullen worden, dan kan ik je daar geen advies over geven. Geen idee hoe druk het in de december periode in de plaatsen is die je aandoet. Als je naar NY zou gaan zou ik je bv aanraden zo snel mogelijk alles te boeken omdat het daar juist megadruk is met kerst en de prijzen de pan uit rijzen. Als de prijzen die je momenteel op internet ziet, je aanstaan, dan zou je die nu kunnen vastleggen, dan ben je er zeker van.

• Wim77

Het voordeel van vooraf boeken is dat je zeker bent van een hotel tegen een prijs die jij wilt betalen.

Vergelijk de prijzen van hotels op hotelprijzen vergelijkingssite TripTom.nl