dichtsbijzijnde luchthaven Grand Canyon

• reislustig

Wij hebben de plannen om vanuit New York naar

de Grand Canyon te gaan,en van daar uit

verder te reizen(Las Vegas,Yosemite,San Fran)

wat is de dichtsbijzijnde

luchthaven bij de Grand Canyon?

bedankt.

• Daan

Als je internationaal bedoeld lijkt het mij Phoenix of Denver of Salt lake City.

nationaal lijkt mij Williams.

• Ada

Phoenix of Las Vegas.

• Peter W

> vanuit New York naar de Grand Canyon

Er zijn vele dagelijkse mogelijkheden naar Flagstaff,AZ. Met 1 Of 2 stops. Gebruik hiervoor Amadeus www.amadeus.net en kies:Flights/TimeTable en dan From: NYC en To: FLG (Flagstaff). De prijs zal wel tegenvallen

• anton Schrijer

Ik denk dat je het makkelijkst en goedkoopst naar Las Vegas kan vliegen (2 vliegvelden). hier een auto huren en in 4,5 uur naar Grand Canyon Village kan rijden, zorg dat je hier ruim voor zonsondergang bent want dit is samen met zonsopgang de mooiste tijd om de Grand Canyon te zien. In het Park of in Tusayan overnachten en de volgende middag de terugreis naar Las Vegas kan maken en je hier je tocht voortzetten. Grand Canyon heeft ook een vliegveldje, deze is echter voor kleine vliegtuigjes en helicoptervluchten, vanaf Las Vegas kan je hier ook heen vliegen maar dan moet je zelf een helicopter of vliegtuigje charteren.

• Edman

Kijk voor meer informatie over Grand Canyon helikoptervluchten op Grand Canyon Helicopter.

Daar zijn ook speciale aanbiedingen en kortingen te vinden om uw helikopter tours te reserveren.(tu)

• LiRoIr

??????

• Maria

LiRoIr Schreef:

——————————————————-

> ??????

voor $50 in een rammelende choper gezeten, iedereen kwam misselijk eruit(td)