Auto huren via Duitsland?

  • Jan

    Ik heb twee keer geboekt bij Alamo via het reisbureau in Nederland. Ik zie dat de prijzen bij www.usa-reisen.de een stuk lager liggen. Weet iemand of er nog boekingskosten bij komen en hoe jij de stukken thuiskrijgt waarmee je de auto kan ophalen. Via de mail? Ik vertrek 1 mei naar Los Angeles.

  • Peter W

    >boekingskosten bij komen en hoe jij de stukken thuiskrijgt

    Geen bijkomende kosten en stukken (voucher etc) worden in een dag per eMail opgestuurd. Ziet er niet uit maar het werkt.

  • Jan

    Bedankt,

    Dan ga ik nu maar snel op zoek naar een luxe bak.

    Groet,

    Jan

  • Jan

    Ik heb vrijdag bij deze organisatie voor 2 weken een Chevrolet Equinox besteld. Een uur later kreeg ik de voucher per e-mail. Dinsdag was het bedrag afgeschreven van mijn creditcard. Lijkt mij dus een prima en voordelige organisatie.

  • Cees

    Jan, misschien een beetje brutale vraag, maar wat kostte die 2 weken Equinox via usareisen ?

    En van welke autoverhuurder komt dat ding dan ?

    Ik vind hun site namelijk nogal rommelig en ben er nog niet echt uit hoe je daar nou eigenlijk prijzen opzoekt.

    Of geven ze alleen prijzen als je daar via mail om verzoekt ?

  • KATJA

    via alamo zeggen ze bij het reisburo dat ze drop off kosten berekenen bij halen in georgia en inleveren in florida bij usareisen de op de site staat dat het gratis is, hoe kan dit

  • Jan

    Cees,

    Ik heb € 358,80 betaald (al afgeschreven van mijn creditkaart). Ik heb misschien een beetje overbodig alles inclusief genomen. Dit is inclusief volle tank, inzittendenverzekering, bagageverzekering en 2e bestuurder die ik niet eens nodig heb. Het tarief met iets minder extra;s zoals ik van plan was deze bij de ANWB te boeken was € 308,=. Omdat het verschil maar € 50 is en je ook nog eens een volle tank mee krijgt dacht ik “baat het niet schaadt het niet”. Eén uur na de boeking had ik de voucher al per e-mail ontvangen. Nu maar hopen dat ik de auto in LA meekrijg. Bij de ANWB was ik voor deze auto € 490,= kwijt exclusief boekingskosten.

    Groet,

    Jan

  • Cees

    Bedankt, zal ook eens gaan vergelijken

  • Irma

    Wij hebben voor 24-4 geboekt bij Alamo via usa-reisen be.

    Mijn vraag is: Moet je nu aan de balie van Alamo op Orlando airport met de voucher betalen?

    Rekenen zij terug naar dollars, wij hebben een rekening in euro's.

    Irma

  • Jan

    Ik ben net terug van vakantie uit Los Angeles. De voucher die je per mail uit Duitsland ontvangt kan je bij de balie van Alamo inleveren. Het werkt perfect. Ik had een Chevrolet Equinox geboekt en kon uiteindelijk kiezen uit een Toyota RAV4, Mazda 5 en een Jeep. Ik heb gekozen voor een upgrade naar een Toyota Highlander.

    Groet,

    Jan