Auto huren via Duitsland?

  • Leny

    Hoi, wij willen vanaf 18 juni een auto huren voor 3 weken in Los Angeles, nu heb ik ergens gelezen dat dit goedkoop en goed moet kunnen via duitsland. Heeft iemand hier ervaring mee???

  • Marjan

    Hoi!

    Ik had ook die tip gekregen (www.usareisen.de), maar heb het dus nog niet gedaan. Ik kijk dus vol spanning mee uit naar de antwoorden van andere forumleden…

  • didier

    vorig jaar gedaan via usareisen hadden toen een vroegboek korting

    waren veruit het goedkoopste gold pakket heb je niks extranodig

    wij hebben gekozen voor de equinox kleine suv is echter bijna nooit aanwezig dus gratis upgrade hadden een kia sportage.

    Didier

  • Peter W

    >auto huren Duitsland www.usareisen.de

    Prima club. Enkele malen via gehuurd en bijv. Alamo is daar goedkoper dan bij Alamo.nl. Hertz kan daar ook maar de prijzen staan niet OnLine (en dat vinden wij vervelend). Weet iemand hoe die liggen tov de Hertz ANWB prijs?

    >equinox kleine suv ..gratis upgrade…

    Dat is alleen als je bij Alamo huurt (via bijv. usareisen.de)

    Wij huren ook vaak bij hertz.nl met de ANWB-CDP: 504224. Prijs vergelijken is moeilijk omdat een ieder een eigen pakket bouwt met verschillende inhoud zoals: soms verplichte 1e tank brandstof, extra bestuurders, Drop Off etc.

  • bert

    eautohuur.nl is voor mij nog steeds de goedkoopste geweest.

    offerte opvragen en dan een paar dagen later naar de discount vragen. je hebt zo weer 50 euro verdient.

    uit 4 vershillende bedrijven zijn zij steeds weer de goedkoopste. en toch met dezelfde voorwaarden als de anderen.

  • tony

    Hoi,

    al een paar keer geboekt via usareisen.de.Zij komen steeds als goedkoopste eruit..en ben dus dik tevreden…

    Succes

  • Peter W

    >eautohuur.nl is voor mij nog steeds de goedkoopste geweest.

    Wij huurden zonet voor Thailand ook via hen. Daar was 1 verhuurder die voldeed aan het autotype, ophaal- en terugbreng-locatie. En ze waren goedkoper dan direct bij Avis.

    In de VS voldoen meestal meerdere verhuurders aan je eisen en krijg je pas te horen wie dat is, na betaling. Dat kan ook een off-airport club zijn met opbellen en busvervoer naar/van de huurlocatie.

    Dit is een essentieel verschil met de meeste andere tussenpersonen: eautohuur maakt uit bij WIE ze de huur onderbrengen en die verhuurders kunnen verrassende voorwaarden hebben (bijv. auto mag Florida niet uit, na zoveel tijd moet je langs komen om de huur te verlengen etc). En dat weet je veelal pas na ophalen auto.

    Let wel: dat overkwam mij ook via autoreisen.de bij Alamo (ik huurde 31 dagen en moest na 30 dagen de auto komen omruilen. Bij het oorspronkelijke verhuurstation! En daar was ik nog 1 dag rijden vanaf.

  • Wilma

    Ik ben net terug uit California en heb via Hertz Nederland mijn auto gehuurd voor 2 weken. Heel tevreden, wij waren 350 euro kwijt voor 2 weken, kilometer vrij.

    Gr, Wilma

  • René

    “eautohuur.nl is voor mij nog steeds de goedkoopste geweest”.

    Zondag een offerte aangevraagd omdat ik dit bedrijf nog niet kende. Per omgaand een mail ontvangen met daarin scherpgeprijsde offerte ontvangen waarbij, in mijn geval, een meer luxe/grotere SUV werd aangeboden voor €100,- lager dan een standaard SUV bij bijv. Hertz (incl. 10% ANWB korting).

    Gisteren werd ik hierover nogmaals telefonisch benaderd door een medewerker van Eauotverhuur met de vraag of ik nog vragen had over de offerte. De verzekering is volledig All Risk waarbij de aansprakelijkheid tot + $1000.000,- is gedekt, de inzittenden en extra bestuurder(s) zijn meeverzekerd. Daarnaast worden er geen dropoff kosten in rekening gebracht waar Hertz dit wel doet. Het enige wat er nog extra bij zou komen was dat bij ophalen van de auto een volle tank in rekening wordt gebracht maar dat de auto vervolgens met een lege tank kan worden ingeleverd.

    De medewerker van Eauotverhuur gaf aan dat deze aanbieding was gekoppeld aan Alamo.

    Ziet er m.i. dus zeer voordelig uit.

    Overigens is het bedrijf gevestigd in Londen.

  • René

    Zojuist nog een mail ontvangen van Eautoverhuur waarin een extra korting als speciale aanbieding word gedaan van €45,-. Even wachten loont dus blijkbaar :)