Reisboeken

• louise

Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag naar de VS en willen tussen 4a6 weken reizen.

We weten nog niet zeker welke route we willen dus willen graag eerst wat lezen over de VS.

Nu zijn er zoveel boeken over de VS maar we willen ze het liefst in NL maar als er 1 of 2 boeken Engels zijn is ook geen probleem.

Welke is het beste Lonley Planet, Capitool, Trotters, Guide ect…

Wat we al zeker weten is dat we New York willen zien.

Tuurlijk ook washington, Boston en als het uit komt willen we een binnenlandse vlucht naar LA of LV.

alvast bedankt,

Louise

• Ada

Persoonlijk vind ik de Capitool reisgidsen en ook de Lannoo's reisgidsen goed.

Verder kan je eens wat reisverslagen lezen van gemaakte reizen op www.verenigdestatenvanamerika.com

Ook de lokale bibliotheek heeft vaak gidsen in voorraad. Een abonnment is waarschijnlijk net zo duur (of goedkoper) als 1 of 2 gidsen kopen.

• tallie

En wat te denken van folders van het reisbureau, staan ook tochten in die mss als basis kunnen dienen.

hatolex

• Ciska

Of kijk eens op de website www.ondek-amerika.nl als je nederlandstalige informatie zoekt. Kan je allemaal uitprinten, heel handig heb ik zelf ook gedaan voor onze amerikareis.

• René

Zelf heb ik altijd de www.roughguides.com , is in het Engels geschreven. Als je minimaal voor 25 euro bij www.proxis.nl besteld…wordt het boek gratis thuisbezorgd. ;-0