Hotel San Francisco / Fisherman's warf of Union Square?

• Mieke

Hoi,

We zijn met het plannen van onze vakantie in West USA aangekomen bij het laatste stukje, namelijk San Francisco. We hebben dan net onze camper ingeleverd en willen hier in nederland alvast een hotel boeken voor 3 dagen in San Francisco. Nu zijn er vele dure hotels heb ik reeds gezien. Heeft iemand een goede tip voor een leuk, schoon hotel? En waar kun je het beste zitten; bij Fisherman's warf of Uion Square?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

MVG

Mieke

• Esther

Wij hadden het Commodore hotel, prima hotel, centraal gelegen tov. alle bezienswaardigheden en niet te duur.

• Johanna

The Mosser, vlakbij Union Square is goed en niet te duur. Ligging Union Square is leuk, vlakbij zijn veel uithuisjes, winkels (groot en klein) tramhaltes ook kabeltram.

Fish. Wharf is ook leuk wel trouwens.

• Mike

Wij zaten in het hotel Astoria, vlakbij Union Square en naast de ingang van Chinatown voor ongeveer 70 dollar per nacht per kamer.

Goed hotel. Alleen de handdoeken waren nogal zacht, waardoor ze niet optimaal afdrogen. Maar als dat nou het enige slechte is….

Het is ontbijt vonden wij trouwens prima (de eetzaal minder, leek wel een jeugdherberg), maar ook dat heeft zijn charmes.

Gr. Linda

• Diana

Als ik jou was zou ik op Fishermann's Warf gaan zitten. Lekker aan het water, barretjes, kort bij Pier 39……vind ik persoonlijk leuker dan midden in de stad.

Ik kan me herinneren dat op de Warf een Best western hotel zit dat goed is.