Los Angeles!

• Linda Z

In oktober zijn wij zo'n 1,5 dag in LA. Wij zijn op doorreis, vandaar dat we daar neit al te lang zijn. Natuurlijk te kort voor zo'n grote stad, dat weet ik.

Heeft iemand goede tips om zoveel mogelijk uit onze tijd te halen? We willen natuurlijk wel iets van de stad zien, maar ook graag wel iets van een strand. Venice of Santa Monica? Of Malibu Beach?

Ik hoorde wel dat Hollywood erg tegenvalt? Wat moeten we echt zien in de stad, en wat kunnen we wel overslaan als we toch maar zo kort de tijd hebben?

Hoor het héél graag!!!

Alvast bedankt!!!!

Linda Z

• Carina

De strandhuisjes uit Baywatch, Venice Beach - Santa Monica is mooier.

Hollywood met zijn sterren in het trottoir en hand- en voetafdrukken van beroemde mensen, leuk om te zien. De Universal Studio's, interessant die effecten.

Rodeo Drive misschien?

• frank

Ik vind het Griffith Observatory park ook altijd geweldig. Hier heb je zicht over de hele stad (als er niet te veel smog is!!) + omgeving.

Verder vind ik de tips van Carina ook goed, al zou ik Universal Studios niet doen als je zo weinig tijd hebt. Dan ben je toch snel een hele dag kwijt.

En rondrijden in Beverly Hills, Bel-Air en over Sunset Boulevard hoort er ook bij, toch!?!

• Frieda

Je moet echt wel tevoren een keuze maken, want LA is met al die voorsteden een aardige provincie.

• Vanessa

1,5 dag vind ik prima voor LA. Bijv. 's ochtends beginnen met Hollywood Boulevard (natuurlijk een must), even op Rodeo Drive windowshoppen (er was daar 8 jaar geleden zelfs een gratis parkeergarage met valet parking - wel fooi geven), een stukje Beverly Hills in en dan op naar Santa Monica/Venice Beach. Een lange dag, maar prima te doen. Dan heb je nog een halve dag om in de grote malls te neuzen. ;-) In de mall van Santa Monica heb je in de foodcorner een Mongolian BBQ. Erg lekker.

Aanrader: Een TomTom werkt geweldig in Amerika. Scheelt een heleboel zoekwerk, waardoor je meer tijd overhoudt om dingen te bekijken.

Veel plezier.