Show in Vegas

• Ilona

Hallo allemaal,

In september vertrekken wij naar Vegas voor een aantal dagen.

En bij Las Vegas horen natuurlijk de shows…

We hadden onze zinnen gezet op een show van Chriss Angel, alleen heeft hij helaas zijn tourdata gewijzigd, dus gaat deze show aan ons voorbij….

Heeft iemand nog tips? Er is zoveel aanbod!

Alvast bedankt!

Ilona

• Carina

Ik weet wel dat Cher en Elton John optreden in Caesar's Palace.

• Frieda

Misschien David Copperfield ? Wij vonden dit een ontzettend gave show. Je kan ook bij de ticketservice kijken op internet welke shows er in die periode draaien, maar ook bij de lastminute service op de strip kaartjes kopen voor dezelfde dag. Deze zijn dikwijls ook een stuk goedkoper. Je vindt deze bij de Hawaiaanse winkeltjes iets voor MGM.

• annemiek

Blue MAN group in Venetian, bij mij favoriet nr 1

Als David Copperfield er is , zeker doen

Danny Gans, niks met ganzen te maken hoor

Inderdaad Elton John of als ze er al is Bette Midler

In New York New York zit volgens mij nog Rida Rudner, een stand up comidian

veel plezier

• angie

In mei de show O gezien van Cirque du Soleil in het Belaccio. Prachtig!!

• mariska

hallo ilona,

Volgens mijn informatie in Las Vegas staat Chris Angel van september tot eind oktober gepland, wie weet lukt het je nog tickets daarvoor te bemachtigen.

Heb zelf in februari Le Reve van Cirque du Soleil gezien , een fantastische show.

Weet de optredens van Bette Milder, Cher of Elton John niet uit mijn hoofd, maar zij treden afwisselend in Caesar's op. Bette Midler is te gek, als je er van houdt.Mijn dochter was er hilarisch over. Succes en een fijne tijd in Las Vegas.

• reneeke

er zijn zo ontzettend veel geweldige shows te zien, elk hotel wel minstens 1. Op de strip zelf staan 5 last minute ticket boxen, de verkoop begint elke ochtend om 11 uur en altijd halve prijs. niet alleen voor shows maar ook voor dinnershows , concerten madame tussaed ga maar door. wij hebben hier elke dag gebruik van gemaakt en zo the phantom. mama mia gezien en nog veel meer, veel plezier

• Ilona

Er is ook zoveel keuze! Bedankt voor de tips zover!

• Ronald

Jammer genoeg treden Siegfried & Roy niet meer op, dat was een leuke show. Twee jaar geleden naar Lance Burton geweest, ook leuk om eens gezien te hebben en komende zondag ga ik naar het concert van Bette Middler. Hiervoor zelfs het reisschema aangepast.

• Mike

Wij konden gratis tickets krijgen voor Cirque du Soleil of met korting naar David Copperfield. Bovendien konden we er ook nog gratis 100 dollar speelgeld bijkrijgen. Alleen moesten we dan wel 's morgens 3 uur rondkijken in een soort nieuw te bouwen hotel met een soort “timesharing”kamers. Daar hadden we dus geen zin in.

Maar als je een aantal uren over hebt, misschien dat het wat voor je is.

Ze hebben diverse van dit soort akties in Las Vegas.

Groetjes Linda.