Vliegduur chicago

• carolien janssen

Hoi mensen ,

Ik ga en voor het eerst vliegen en naar Chicago maar ben wel erg bang mijn vraag is hoelang is het vliegen van Schiphol naar Chicago. En zijn er meer mensen met vliegangst en wat doen jullie daar tegen.

Groetjes en bedankt

Carolien Janssen

• tallie

uurtje of 8/9 vliegen, ligt er beetje aan hoe de wind staat.

er zijn duizenden mensen met vliegangst, een slaappil en verder je verstand op nul, en maar zo denken, het gaat in 99 van de 100 gevallen goed.

hatolex

• stan

Het waait altijd wel erg rond Chicago. Windy city, dus houd rekening met turbulentie….

• Martin E. van Doornik

Ik ben een paar keer naar en van Chicago O'Hare gevlogen, fiets mee. Het was met een Boeing 747 van KLM. Vliegduur 8 uur en 40 min.

• dian

valt best mee ben al zo vaak op chicago gevlogen alle jaargetijden wel een paar keer nooit problemen gehad.

veel plezier carolien neem maar een slaappil werkt prima is je vlugt zo voorbij.stan schreef:

>

• Freddy

Mijn vrouw heeft ook dat probleem sinds jaren. Zij neemt op de luchthaven nog een XENAX in en nog een bij het vertrek van het vliegtuig. Dit is geen slaappil maar een pil die je rustig doet worden.Succes verzekerd .Het kan wel zijn dat je een paar uurtjes slaapt.