Wat is jouw favoriete deel van Amerika

• Cassandra

Wat is jouw favoriete deel van Amerika en waarom?

gr,

Cassandra

• tallie

Beetje onzin vraag, maar btw wat is het jouwe.

hatolex

• Cassandra

Goh, en wie ben jij dan helemaal om te beslissen dat mijn vraag onzin is? Beetje arrogant misschien????

• tallie

Nou het gaat niet over arrogant maar ja, als op deze vraag 1000 mensen antwoorden, zullen zij 1000 verschillende dingen opnoemen, die kun zelfs jij wel bedenken. Dus wat is dan het nut van deze vraag.

De antwoorden zullen dus zijn,

Steden, Cultuur, Natuurschoon, Stranden, en alles wat er tussen New York en San Diego en tussen Seatlle en Key West te vinden is.

hatolex

• René

Da's typisch een antwoord dat wij van Hatolex kunnen verwachten. Altijd hetzeflde met deze man. Het lijkt wel of ie de boel altijd expres zit te stangen! Let maar op gaat ie straks weer reageren…laat mensen toch eens in hun waarde Hatolex.

• Antony

Typisch studieopdrachtvraagje. ROC-Nijmegen? Vind het nu te warm om voor arrogante Cassandra aan het werk te gaan. Beetje laat begonnen soms met de studie zo vlak voor de vakantie. Zzzzzzzzzzz…………..

• tallie

Ja, maar nu weet ik niet wat jij en Cassandra, leuk vinden in de usa.

En daar ben ik nu zo benieuw naar.

• tallie

Aha , had ik niet aan gedacht.:)

hatolex

• Freddy

Eigenaardig dat er na deze diskutie nog niemand geantwoord heeft en wij nog steeds niet weten wat hun favoriete deel van USA is . Het mijne is gewoon gans Amerika. Ik heb dan ook reeds van Oost naar west en van Noord naar Zuid gereisd.

Op het US4ALL forum heeft men de vraag anders gesteld en ook een antwoord bekomen. Voor welke stad heeft men een voorliefde.

• Nicolay

Het zuidwesten van de VS. Mooie natuurparken en natuurlijk de stad Las Vegas.

Een prachtige stad waar veel te zien en te doen is. Een “pretstad” voor volwassenen. Voor mij de leukste vakantiebestemming ter wereld. Mijn site heet niet voor niets www.ilovelasvegas.nl

Nicolay

Webmaster