NY naar LV iemand tips?

• Cindy

Beste Amerika fans!

Wij hebben 3 jaar geleden een rondreis gedaan langs SF, LA en LV met een huurauto en vooraf geboekte hotels.

Nu hebben wij in de planning om in 2009 een rondreis met een camper te gaan doen met onze kinderen 5 en 6 jaar oud.

Hier hebben wij 4,5 week de tijd voor.

Nu willen wij graag van New York richting Las Vegas maar dan wel via San Fransisco en Los Angeles en een dagje San Diego voor Sea World.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

• jan

Wij hebben met onze camperreis naar het zuid westen ook New York aangedaan en hebben daar gewoon een stop over gemaakt. Vier dagen New York en dan weer met het vliegtuig naar San Fransisco. Of wil je de hele weg met de camper gaan rijden. (In dat geval heeft iemand onlangs een reisplanning op het prikbord gezet.)

Jan

• Ada

Lannoo heeft een reisgids" dwars door de USA, daar staan voor jullie heel interessante tips e.d. in

Weet wel dat het midden stuk van de USA ovber het algemeen vrij saai en oninteressant is.

De tip van Jan om een stuk te vliegen is een goede.

Waarschijnlijk zit je ook aan een flinke “drop-off” als je NY-LV wilt doen.

• Freddy

Indien je van Oost naar west wenst te reizen doe je dit beter met een auto en motels

(qua prijs) Bij National betaal je slechts 199 $ / taksen voor drop-off bij de andere maatschappijen tussen 300 en 500$ en bij de camper verhuurmaatschappijen nog meer.

• Cindy

Ok bedankt, het lijkt ons het verstandigste om een deel te vliegen maar welk deel moeten we nog zien, wel zijn we eruit dat we pas in californie een camper willen en in NY geen auto omdat dat volgens ons niet veel zin heeft.

Heeft iemand nog tips rondom NY?

• Freddy

4 dagen NY kan je wel gebruiken. Als ik het mij goed herrinner is er op de 42° straat en aan columbus circle een toeristen kantoor van de stad NY. Ik raad U aan een van deze te bezoeken. Ikzelf heb dit bezocht s'ochtends na aankomst en heb alles bezocht met de metro (fun) de taxi is te duur en te traag.