camper huren, waar ?

• Martin

Goededag VS-liefhebbers!

We (2 personen) willen graag volgend jaar in mei/juni voor een week of 2 een campertje huren in West-USA. LV, LA of SF, maakt niet zoveel uit.

Via internet heb ik diverse aanbieders gevonden. Ben eigenlijk benieuwd, wie kan iets aanbevelen ??

Gr Martin

• lotte

hoi martin,

wij hebben het geboekt bij jan doets in heerhugowaard volgens mij is dit goedkoper dan wanneer je het zelf regelt in Amerika.

Ook was het dit jaar zo wanneer wij boekten voor 15 december kregen we 15% korting.

Wij gaan aanstaande juli naar amerika en hebben een Road Bear camper geboekt, schijnt in amerika 1 van de betere te zijn.

Verder lees ik ook heel veel goede berichten over Tioga Tours, ik weet niet precies waar die zitten maar dan kan je vast vinden met google.

Succes en veel voorpret

Groeten

Lotte

• Martin

Hi Lotte,

Bedankt voor je reactie.

Tioga heb ik inderdaad ook al eens bekeken ja :)

Ik zal via google Jan doets ook eens checken.

Ik zou het leuk vinden je ervaringen te lezen als je terug bent. Wellicht kun je me tzt een kort berichtje sturen per ozziemartin@hotmail.com

Gr Martin

• jan

Wij hebben een reis geboekt bij TIOGA, nadat we eerst bij Jan Doets geweest zijn. Voor ons is het daar veel te massaal, je voelt je een beetje een nummer. Bij TIOGA is er meer persoonlijke aandacht en het is er bovendien goedkoper.

Zij zitten overigens in st Jansklooster in de Noordoost polder.

ps Ik tik dit bericht in Denver waar we morgenochtend worden opgehaald door Roadbear. We zijn voor de tweede keer bij dit bedrijf omdat het de eerste keer goed is bevallen. Goede benadering en hele jonge campers.

Groeten Jan.

• Elly

Tiogatours!

• Hans

wij hebben geboekt bij: www.bwcampers.com

Ze hebben een kantoor in Amsterdam en de contacten zijn prettig verlopen.

In mijn onderzoekje afgelopen februari waren zij de voordeligste. Volgende week gaan we merken of het allemaal OK is.

Succes!

• eric

Is het nog van toepassing of al deze bedrijven BWCAMPERS en TIOGA TOURS zijn aangesloten bij de ANVR en SGR?

Gaat niet best in de Reisbranche en velen zijn ineens vertrokken. beetje lullig als je in The USA je camper wilt ophalen en ze weten van niets!!

Grt Eric