tv op je pc

• jan nouwels

Wij gaan 20 juni naar de usa. Ondanks alle indrukken die we daar weer opdoen, zou ik toch graag de wedstrijden van nederland willen zien. Ik denk alleen dat geen amerikaan daarop zit te wachten. Nu zie ik steeds allerlei tv op je pc aaniedingen en mijn vraag is dan ook, kan dat ook vanuit amerika? Ik heb al diverse sites bezocht, maar het is mij niet duidelijk of dat ook van daaruit kan.

Jan

• René

Stel de vraag aan degene die deze dienst aanbied!

• René

Je kunt via http://ek2008.nos.nl/live/livedubbel de wedstrijden gewoon live via internet bekijken. Hou wel rekening met het feit dat de wedstrijden vanwege het tijdsverschil daar overdag bekeken moeten worden.

• herna

Ik woon in het buitenland en heb geprobeerd iets te kijken maar krijg de melding dat vanaf mijn lokatie het niet is toegstaan de stream te bekijken.

• jan nouwels

Dat heb ik ook al gehoord. Op zich vreemd, want internet is toch in het buitenland hetzelfde internet.

Bedankt Jan

• jan nouwels

Ik heb mijn vraag natuurlijk al gesteld aan degene die het aanbiedt, maar zekerheid krijg je niet. Ik heb al vaker gehoord dat die streams in het buitenland niet altijd werken.

Bedankt voor je reactie, Jan

• Arthur

NOS zendt alleen uit naar IPadressen uit Nederland

• jan nouwels

oke bedankt,

Jan

• Loek

Je kunt de wedstrijden ook op de TV volgen. ESPN zendt de wedstrijden gewoon uit, wel op een voor mij ongewenst tijdstip (als ik op mijn werk zit), maar ik heb ze gewoon opgenomen en s'avonds gekeken.

• herna

Het schijnt te maken te hebben met de t.v. rechten. Hetzelfde is met uitzendingen online van bijvoorbeeld darten van SBS 6.