Annual Pass

• El en Al

Wie heeft er een annual pass (zonder persoonlijke gegevens) te leen/te krijg/te koop voor de nationale parken in noordoost VS voor de periode 1 juli - 15 juli?

• Ceetje

Laat ik de eerste zijn die commentaar geeft:

Koop je eigen pas, de pas is niet overdraagbaar en wat denk je dat het onderhoud van de parken kost??? Hoe duur wordt de totale reis en hoeveel % daarvan is $80?

Bah!

• René

Nederlandse zuinigheid ten top!

Pas staat in principe op naam en soms moet je je legitimeren!

Vlieger gaat dus niet op.

• Woody

Maar wel het illegaal downloaden van VDO Dayton kaarten promoten via nieuwsgroepen (zie hieronder)…… Mmmm, hoezo hollandse zuinigheid. Of het ontwikkelen van software niets kost.

Overigens, mij nog nooit hoeven legitimeren bij een NP.

• Ada

Hier kan ik alleen maar HEEEEEEL nijdig om worden!!!!

Zo'n pass kost $ 80.- en als je maar 3 parken bezoekt heb je het geld er al uit.

Degene die het dan nog durft te verkopen of hierom vragen, moet zich enorm schamen.

Voor dat beetje geld worden de parken onderhouden e.d.

Als dit echt te duur wordt…blijf dan lekker thuis!

Enne..ik heb regelmati gezien dat er ligitimatie gevraagd wordt, inmiddels kennen de amerikanen deze truc. Dus als je voor gek wilt staan, doen.

• Woody

Er staan er momenteel 3 te koop op Marktplaats samen met nog veel meer zooi die o.a. van “vrachtwagens is afgevallen”. Waar we ons al niet druk om kunnen maken.

• Ceetje

Woody schreef:

>

> Er staan er momenteel 3 te koop op Marktplaats samen met nog

> veel meer zooi die o.a. van “vrachtwagens is afgevallen”.

> Waar we ons al niet druk om kunnen maken.

Hierom dus! Maar ik heb al heel vaak meegemaakt dat wij ons moesten legitimeren en idd: dan sta je mooi voor joker. Bovendien moeten mensen 'm dan maar kopen op MP en hier geen domme oproepjes doen. Het is geen veiligsite tenslotte.

• Ceetje

Ceetje schreef:

>

veiligsite

.. ahum iets te snel met plaatsen: veilingsite natuurlijk

• Will€m

Wij zitten nu in Amerika en hebben bij het eerste park (Zion) de pas gekocht. Hebben hem in Zion en Bryce gebruikt. We gaan straks naar het derde park (Yellowstone) en daarna naar nog een paar parken. Die pas is elke $ waard. Zoals anderen ook al zeiden “gewoon kopen” er wordt veel goed werk mee gedaan.

• René

Je vergelijkt appels met peren Woody!