cascade loop

• alex

hallo,

ik ben benieuwd of iemand van jullie de Cascade Loop in staat Washington heeft gereden.

Het plan is om vanuit Calgary naar amerika af te rijzen en vanaf vancouver weer terug te vliegen.

Uiteraard zijn er ook plannen voor de diverse trip in canada, anders hoeven we daar ook niet te landen.

Jullie info over de cascade loop is zeer welkom en we zakken ongeveer af tot aan yellowstone park.

We gaan dat doen met auto en kamperen in de tent. Gezin met 3 kinderen.

• arlette

ik heb hem begin mei gereden. De weg was net een week open. Echt absoluut de moeite waard!!!! Genoeg campgrounds onderweg. Ben benieuwd hoeveel tijd je hebt voor je trip. Er is zoveel te zien daar. VAnuit Port Towsend kan je overvaren.

Veel plezier

Arlette

• alex

wij denken aan twee en een halve week canada en twee en een halve week voor het amerika stuk. Totaal 5 weken.

in 2007 vier weken canada geweest vandaar nu een ander gedeelte erbij.

Ik wil heel graag terug naar Waterton en Vancouver Island en verder ligt nog alles open.

Het zal onze laatste reis als gezin zijn verwachten we.

De reis zal plaatsvinden in 2010 en dan zijn onze kinderen 18, 16 , 13 jaar oud.

Voor mij is het uitzoeken van de plekjes een van de leuke dingen van het voorbereiden van de reis.

Heb je nog meer tips voor ons???