hawai

• Carlo

wij gaan van 12 september t/m 3 oktober naar de west kust, nou zal ik ter plekke in LA een ticket willen kopen voor naar hawai (hoor graag wel eiland het mooiste en gezelligste is).

Ben ik goedkoper uit als ik in LA een ticket koop?

Hoe duur zijn de hotels daar? en moet je die reserveren of kan dat ook op de bonnefooi?

Gr Carlo

• Antony

Elk Hawaiiaans eiland heeft z'n eigen charme.

Hotelprijzen wisselen per dag. Kwestie van vraag en aanbod.

Reserveren via internet is voordeliger dan boeken aan de balie.

• Ada

Je bent niet goedkoper uit als je daar een ticket koopt. Je kunt beter hier een ticket Honolulu (of een andere bestemming) kopen en dan onderweg in bijv.L.A de heen of terugreis onderbreken.

Hotels zijn duur, je zult onder $ 100.- echt geen hotel kunnen vinden.

De hoofdstad Honolulu ligt op het eiland Oahu, waar ook Pearl Harbor ligt. Verreweg het drukste eiland, zeker niet het mooiste.

Big Island Hawaii is interessant door de nog steeds werkend vulkanen bij Hilo.

Maui is leuk voor een strandvakantie, Kauai heeft de Waimea Canyon - een sort mini Grand Canyon.

Je weet dat het nog minstens 5 uur vliegen is daarheen v.a. de westkust?

Soms zijn er bij een reisagent in de USA korte packages te koop van hotel met tickets. Maar goedkoop, nee.

• Theo

Als je al een vliegticket heb zal dit niet de voordeligste manier zijn.

Wij hadden bij United een redelijk voordelig ticket van Amsterdam naar Kahilui (Maui) en stopover heen in Las Vegas en op de terugreis in San Francisco

Waren in totaal 7 vluchten, Amsterdam-Washington-LasVegas-LosAngeles-Kahilui-SanFransico-Washington-Amsterdam

Kijk eens uit naar een B&B in Hawaii

• Antony

Kijk eens bij de zoekfunctie op Hawaii, bij de laatste 180 dagen. Een zee van informatie.