hotel las vegas

• Ton

In juli gaan we weer naar Amerika voor 3,5 week.Nu blijven we de 4 dagen in Las Vegas.Nou zijn we op zoek naar een hotel met een groot zwembad.Ik weet dat het dan snikheet is maar wij vinden het fijn om s'ochtends ff lekker in de zon te liggen.Heeft iemand tips voor een leuk en betaalbaar hotel.We hebben een huurauto dus hoeft niet perse aan de strip te liggen.

Heeft iemand ook nog tips voor onderweg van Las Vegas naar Yellowstone(Bryce en Zion,Grand Teton gaan we al heen).Lijkt me namelijk een saaie weg…

Alvast bedankt….

• Ada

Flamingo Hotel heeft een groot en ngo wat kleinere zwembaden.

Enne….kijk alle afstanden even goed na voor je zo'n reis maakt.

Niet alleen op de afstanden letten, maar ook tijd nemen om het e.e.a. te bezoeken.Vakantie is meer dan veel rijden.

• Nicolay

Hoi Ton,

Dan wordt een leuke trip. In 2000 heb ik ongeveer dezelfde parken bezocht. Start en finisch, Las Vegas

Onderweg naar Yellowstone kan je Lake Tahoe, Salt Lake City aandoen.

Mocht je in de buurt van Page zijn vergeet dan niet om Antelope Canyon te bezoeken.

De meeste Strip hotels hebben prachtige zwembaden. MGM Grand zou een optie kunnen zijn. Voor meer informatie over Vegas en de parken in de omgeving kan je terecht op mijn site.

Geniet lekker van je trip. Yellowstone is prachtig!! Echt de moeite waard om dit park mee te nemen op je rondreis. Trek er wel meerdere dagen voor uit.

Mvg,

Nicolay Berbers

Webmanager www.ilovelasvegas.nl

• Mart

Het is echt niet zo dat hotels buiten de Strip goedkoper zijn dan aan de Strip. Alles is afhankelijk van de drukte, hoe drukker het is (grote conferenties e.d.) hoe duurder de kamers. Als je buiten de weekenden in Vegas bent maak je een goede kans op mooie aanbiedingen van de grote hotels aan de Strip. Zo heb ik wel eens in het Luxor geslapen voor 49 dollar per nacht, én met mooi zwembadcomplex.