bakkerij te koop in california

• kees

wij zorgen voor de visa's cq greencards

hallo bakkers/ondernemers,

heb sinds 8 jaar een bakkerij in een van de mooiste streken van california. 100 mijl ten noordwesten van santa barbara en halverwege los angeles and san fransisco aan de beroemde highway 1.

nu heb ik vorig jaar ook een bakkerij geopened in British Columbia op Vancouver Island (50 mijl ten noorden van Victoria) en het wordt me teveel om beide zaken te onderhouden op de manier ik het wil.

het is een nederlandse bakkerij met een nederlandse broodbakker (die het brood gedeelte voor zijn rekening neemt) en een nederlandse banket bakker die het banket gedeelte onder zijn hoede heeft.

zie voor een assortiment inzicht www.utopiabakery.com

zijn er bakker/ondernemers hier die interesse hebben om te emigreren naar amerika en daar een heel mooi leven op te bouwen. of lezers die bakkers/ondernemers kennen die misschien een leven op willen bouwen in amerika.

aangezien het om een aankoop van een zaak gaat is het in het geheel niet moeilijk om een visum/greencard te verkrijgen.

we zorgen dan ook voor een uitstekend bekend staand emigratie jurist die de afhandeling wil en kan verzogen.

mochten jullie een makelaar weten die ervaring heeft met verkopen in het buitenland dan houd ik me ook aanbevolen om daar ook een advetentie te plaatsen.

hopelijk kunnen jullie mij op het spoor brengen naar een bakkers echtpaar die het regeltjes gedoe in nederland is ontgroeid en het in amerika wil proberen.

voor de geschikte kandidaten is er een heel goed inkomen en heel aantrekkelijk klimaat in het vooruitzicht.

als jullie referenties willen in nederland over mij laar het me even weten. dan kunnen we ook dat regelen. Ik ben zelf 20 jaar geleden uit nederland vertrokken, en heb o.a bij gist-brocades en wessanen gewerkt.

kees docter

chemainus, bc

canada.

• René

Da's grappig Kees, Wessanen (meel) = tegenwoordig Meneba en daar werk ik nu als operator in de molens (waar de tarwe tot bloem vermalen word). www.meneba.nl Suc6 met de verkoop van je bakkerij.

• martin

wil je mij meer info sturen

• kees

okay martin,

kun je my jouw email adress doorgeven zodat ik meer gericht kan communiceren.

en wat voor een info zou je in dit stadium willen hebben?

kees

je kunt my direct emailen naar kdocter107@aol.com