1e keer San Fransisco

• hans

Ik ben van plan om in november naar de US te gaan. De reis heeft als ‘hoofddoel’ Las Vegas, maar zou tussendoor ook San Fransisco willen bezoeken. Wie heeft er tips over wat te doen ( Alcatraz staat zowieso gepland ) en waar te overnachten ( goed en betaalbaar ). Ik ben van plan 3 nachten te blijven.

Alvast bedankt,

hans

• eric

Hans ,

Fishermans Wharf is leuk om te bezoeken , met de diverse pieren ( oa pier #39 ).

Ook Downtown is er mbt shoppen en winkels genoeg te beleven. Ook een aanrader is , als je even uit het stadsgeweld wilt , het Golden Gate Park. Mooi aangelegd , met diverse botanische tuinen.

Misschien een kijkje nemen op Lombard street , en natuurlijk met de cable tram rijden…..Een paar dagen kan je je zeker goed vermaken.

Gr.

Eric

http://www.ericencarin.nl

• jona

Ga naar Coit Tower, leuk torentje gebaseerd op oude brandslang. Heeft mooi uitzicht op de baai.Je kunt er met de bus heen maar lopen is ook te doen.

• hans

Weten jullie ook een aan te bevelen en betaalbaar hotel ?

hans

• Ton

,Grant Plaza in Chinatown, 1 blok van een opstapplaats van de cable car.Ik betaal in een weekend in juli 100 dollar (incl tax) per nacht.Kleine kamers dat wel maar wel netjes en schoon. Ik ga er voor de 2e keer heen.