Disneyland en Sea World

• Nathalie

Hallo,

Wij vertrekken binnenkort naar California voor een camperrondreis. We willen graag ook Sea World (San Diego) en Disneyland (Anaheim) bezoeken. Zijn deze parken erg groot en moet je hier 1 of 2 dagen voor uittrekken? (per park bedoel ik dan natuurlijk)

Groetjes,

Nathalie

• Peter H.

In Disneyland zijn er veel attracties waar je soms een tijdje in de rij moet staan. Een hele dag heb je hier wel nodig. Voor Seaworld is een middagje voldoende. Ze hebben ook een mooie Zoo in San Diego. Ook goed voor een half dagje.

• Nathalie

Beste Peter,bedankt voor je reactie. een half dagje maar voor Sea World? Is dat zo klein dan? En wanneer je een dag uittrekt voor Disney, is dit dan ruim voldoende tijd of is het wel verstandig om een tweede dag eraan te plakken? Is Disneyland veel kleiner als het park in Parijs dan?groetjes,Nathalie

• René

Ik zou voor Sea World ook zeker een dagje uittrekken. Wij zijn er vorig jaar van openingstijd tot sluitingstijd (11.00 pm) zoet geweest. Genoeg shows te zien die je verdeeld over de dag kunt bezoeken. Ook als de de dolfijnen wilt voeren moet je waarschijnlijk in de rij aansluiten.

Vergeet de “Shamu Rocks” show aan het eind van de dag niet met vuurwerk en lichtshow en uiteraard Shamu!

• Peter H.

Disneyland is compacter dan Disneyworld, maar wel veel attracties. Je bent vaak meer tijd kwijt aan wachten dan in de attractie zelf. Met jonge kinderen kun je er nog wel tweede dag aan vastplakken. Ik vond 1 dag meer dan genoeg. In Seaworld zie je shows met orca´s en andere waterdieren. Ik vond 1 middag genoeg, maar dat is natuurlijk persoonlijk, want je moet ook weer door op je rondreis. Maar het is beide moeite waard.

• Natas

Wij zijn 2 jaar geleden ook naar Sea World (maar in San Antonio) geweest, 2 dagen er vertoefd. Er waren veel shows die onze kids graag nog eens wilde zien en we zijn de 2de dag ook naar het 'zwembad" in Sea World geweest. Onze kids waren toen 6 en 3. We hebben ruim de tijd genomen, en waarschijnlijk gaan we dit jaar weer.