Stiekem getrouwd in Las Vegas?

• Lotti (tijdschrift Yes)

Hallo,

Voor een artikel in het tijdschrift Yes ben ik op zoek naar meiden (20-28 jaar) die ‘stiekem’ zijn getrouwd zonder dat hun omgeving er vanaf wist, bijvoorbeeld in Las Vegas. Ben jij op deze manier getrouwd en zou jij hierover willen vertellen in Yes, met foto's erbij? Stuur dan een mailtje naar lmvanleeuwen@hotmail.com.

Lotti van Leeuwen

Redactie Yes

• Mike

Mmm interessant, ik dacht dat de Yes altijd voor tieners was. Die zou ik nou niet willen aanmoedigen om stiekem te trouwen. Maar goed, dat kan toch niet als je minderjarig bent.

Gelukkig geen ervaring met stiekem, wij zijn gewoon openlijk getrouwd met al onze familie erbij. Precies zoals wij het wilden.

Succes met je artikel.

Linda.

• Lotti

Hallo Linda,

Bedankt voor je reactie. Maar Yes is geen blad voor tienermeiden hoor. Vroeger was dat wel zo. Maar inmiddels richten wij ons al jarenlang op meiden vanaf een jaar of achttien tot maximaal 28.

Groetjes,

Lotti van Leeuwen

Redactie Yes

• Thijs

Iemand die op de redaktie van Yes werkt heef toch wel een professioneel emailadres ipv een hotmail adres?

• Lotti

Beste Thijs,

Waarschijnlijk weet jij niet hoe het werkt in de tijdschriftwereld. Maar naast vaste medewerkers werken de meeste tijdschriften ook met freelance redacteuren, zoals ik. In dat geval heb je dus geen ‘professioneel’ e-mailadres. Daarnaast heb ik ook zes jaar vast voor Yes gewerkt en kan ik je melden dat ik en mijn collega's in die tijd ook regelmatig gebruik maakten van hotmailadressen etc. omdat je die als dat nodig is altijd en overal kunt bekijken, dus ook buiten werktijd.

Groeten,

Lotti van Leeuwen