campround 1 uur vanaf las vegas

• rina

Hoi,

Wij gaan met de camper 24 dagen door het westen van amerika trekken.

We starten in las vegas, hier kunnen we de camper ophalen rond 13.00 uur.

Nu lees ik hier en daar dat dit best wel eens een uurtje kan duren voordat we dan op pad kunnen. IVM boodschappen, uitleg camper etc.

Nu willen wij vanaf las vegas naar sequioa NP en die afstand is best groot.

Dus wanneer het ophalen van de camper toch wel vlot verloopt willen we toch alvast op weg gaan richting sequioa. Zodat we de dag erna niet zo heel lang meer hoeven rijden.

Nu dan de vraag, weet iemand een campground ongeveer 1 a 2 uurtjes verwijderd van las vegas richting sequioa NP.

Omdat we met de camper zijn mogen we niet door death valley, dus die kant willen we niet op.

Alle verdere tips zijn van harte welkom.

Bedankt en groetjes

rina

• Cees

1 uur van LV is alleen maar woestijn en niks te beleven

Dan kun je volgens mij beter in LV blijven en de volgende dag extra vroeg vertrekken.

Dat kost je geen extra moeite.

Door het tijdverschil ben je de eerste dagen toch vroeg wakker !!

• Ada

Even ter verduideling:

Je weet dat Sequioa alleen een WESTkant ingang heeft, dus je zult grofweg eerst richting Bakersfield moeten en dan noordelijk om er te komen…

Sommige mensen nemen nl. aan dat je er ook via de oostkant inkunt, wat dus niet kan.

Zoals aangegeven, buiten LV die kant uit is er eigenlijk niets.

Misschien dat je via I/15 vast richting Barstow kunt rijden. Ik heb geen ervaring met campings, kan je daarmee niet helpen.

• meannie

Vergis je niet in de afstanden en het verkeer in Vegas. Bij Barstow is de Ghost Town of Galico met camping. Leuk voor een overnachting.

• Olga

Ik weet niet bij wie jullie de camper gehuurd hebben, maar als dit bij cruise america is, dan kan je er wel een paar uur voor uittrekken. Vaak ben je niet de enige huurder en zij nemen er de tijd voor om je alles uit te leggen en de papieren in te vullen. Wij hebben er wel eens 4 uur moeten wachten. Het beste wat je dan kan gaan doen, op je gemak boodschappen en de camper inruimen.Advies: blijf gezellig in Las Vegas en ga de volgende dag vroeg weg.Bij het Circus Circus hotel is een camping, dus aan de strip.

Veel plezier, in dit mooie land

• Theo

KOA in kingman, op routen naar Grand Canyon

• Mike

Ik weet niet of dit wat is: Bij Nipton Hotel is ook een campsite. Nu weet ik niet of je daar ook met je camper kan staan. Het is ongeveer een uur van Las Vegas en alvast richting Sequoia. Je kunt via google Nipton Hotel vinden en ze dan mailen of je daar ook kan kamperen met je camper (volgens mij moet dat wel lukken).

We hebben nog geen ervaring met dit hotel of deze campsite, omdat we nog nooit in West Amerika zijn geweest. Dus of het een goede is, dat weten we nog niet.

Groetjes Linda.