vakantie ervaring

• eveline

hallo mensen,

ik ben eveline, en heb een vraag voor jullie allemaal :P.

ik wil namelijk op vakantie in Amerika, maar weet niet precies wat ik allemaal moet regelen enz.

daarom vraag ik aan jullie allemaal wat ik moet mee nemen en waar ik aan moet denken, en waar ik slaap en reis enz.

hebben jullie nog tips waar ik voor moet uit kijken, of wat ik echt moet doen! (natuurlijk shoppen :P)

ik wil namelijk een goeie en fijne vakantie hebben zonder problemen.

oke heel erg bedankt.

X eveline

• tallie

Wat heb je zelf al bedacht, wil georganiseerd, alleen, met een bus, liftend, met een camper, een huurauto, de trein, hou je van strand, natuur, cultuur, de stad , wanneer, hoelang.

Ben je al in de bieb geweest, heb je folders bij het reisbureau gehaald, heb je hier de zoek functie al gebruikt.

Enzovoort, enzovoort, en als je dan nog vragen hebt helpen we je graag.

hatolex

• Hetty

Eveline, ik raad je aan heel veel reisverhalen van anderen te lezen, daar haal je vaak tips uit. En heel veel googlelen..

Op mijn website staat ook een hoofdstuk: tips & truuks, www.hetty.come2me.nl

Succes ermee!

• Harm

probeer eens een reisbureau

• tallie

Beetje raar om dan alleen je eigen site te noemen, hier heeft ze dan meer aan:

http://reisverhalen.startpagina.nl/

hatolex

• Hetty

voorbeeldje…om haar op weg te helpen…

• ErikK

Hoe wil je reizen (welk vervoermiddel), wel gedeelte, welke periode, hoe wil je overnachten (camping, motel,hotel), wat wil je zien/doen (behalve shoppen) en natuurlijk hoe lang?

Amerika is een fantastisch mooi land met ongelofelijk veel mogelijkheden. Leg niet alles van te voren vast maar zorg dat je flexibel bent. Zolang je niet in de weekenden in een populair NP aankomt is er altijd wel een plek te vinden om te overnachten.

Denk dat iedereen je graag wilt helpen om jouw een zo leuk mogelijke vakantie maar het is dan wel belangrijk om iets meer gegevens te geven. Al is het alleen maar van bv. ik wil in 3 weken in juni naar LA, Las Vegas, Grand Canyon, Zion en San Francisco.

Je mag natuurlijk altijd ff een mailtje sturen want ik denk dat je dan de juiste informatie krijgt of in ieder geval meer informatie.

Gr. Erik

• eveline

hallo mensen,

super bedankt voor de informatie, ik heb er wat aan :P.

natuurlijk weet ik wel een beetje wat ik moet doen en regelen, alleen wou ik ff wat zekerheid hebben.

ik heb nu wel beteren ideeen!!

bedank.

mvgr eveline X