borg en drop/off kosten

• snowboy

Weet iemand of het mogelijk is om b.v. de borg (deposit) en de drop off kosten met bijvoorbeeld een pinpas (debitcard) of met cash te betalen. Dit ivm mijn max. limiet op mijn creditcard van 1000 euro, het zou lastig zijn als zo´n groot bedrag mijn limiet gaat verlagen. Ik huur mijn auto bij Alamo (Newarkairport)

Mvg,

Tim

• René

Waarom verhoog je je credit card limiet niet? Of is dat bij jou kaart niet mogelijk?

Wellicht dat het op de site van alamo staat.

• snowboy

Nee limiet verhogen is niet mogelijk, ik ben een student.

Staat niet duidelijk op de alamo site vandaar.

• tallie

Je kunt gewoon je creditcard gebruiken, de borg wordt nl niet afgeschreven maar blijft achter op het verhuurkantoor, er gebeurd dus verder niets mee. Het heeft dus ook geen invloed op je bestedings plafond (limiet).

hatolex

• Maria

Hatolex schreef:

>

> Het heeft dus ook geen invloed op je bestedings plafond limiet).

>

> hatolex

Menige bank denkt daar anders over, ik zou maar voor een verhoging van je limiet zorgdragen,een tweetal banken wordt ook vaak geadviseerd :)(*_*)

• Linda

Een ideetje, misschien dat je er wat aan hebt: Wat als je nu bij een andere bank een andere creditcard aanvraagt? Vaak heb je akties bij banken dat je het 1ste jaar gratis een creditcard hebt. Dan zeg je die na de vakantie gelijk weer op? Dan kun je op de ene de auto huren en de andere je andere afschrijven.

Gr. Linda

• Maria

Linda schreef:

>

> Een ideetje, misschien dat je er wat aan hebt: Wat als je nu

> bij een andere bank een andere creditcard aanvraagt? Vaak

> heb je akties bij banken dat je het 1ste jaar gratis een

> creditcard hebt. Dan zeg je die na de vakantie gelijk weer

> op? Dan kun je op de ene de auto huren en de andere je andere

> afschrijven.

>

> Gr. Linda

c,est ca )

• tallie

De borg wordt pas gecrediteerd op het moment dat je de auto niet terug brengt bijvoorbeeld, het is namelijk een borg en een eventuele verrekening vind pas achteraf plaats. Het heeft dus geen invloed op de bestedingslimiet.

En ik spreek uit ruime ervaring.

hatolex

• Natas

Dat klopt hoor, want het is alleen voor als er bijvoorbeeld schade aan de gehuurde auto is of je brengt hem niet terug ofzo.

Ze halen er niet uitvoorzorg al een X-bedrag van af. Alleen in het geval van.

• Maria

juist en uitgaande van te betalen schadekosten,welke boven op de matige verzekeringen komen, is het handig om je kredietwaardigheid te verhogen en/of een 2* bank te hebben, dit heeft weinig met ervaring van doen (*_*)