borg en drop/off kosten

• snowboy

Weet iemand of het mogelijk is om b.v. de borg (deposit) en de drop off kosten met bijvoorbeeld een pinpas (debitcard) of met cash te betalen. Dit ivm mijn max. limiet op mijn creditcard van 1000 euro, het zou lastig zijn als zo´n groot bedrag mijn limiet gaat verlagen. Ik huur mijn auto bij Alamo (Newarkairport)

Mvg,

Tim

• René

Waarom verhoog je je credit card limiet niet? Of is dat bij jou kaart niet mogelijk?

Wellicht dat het op de site van alamo staat.

• snowboy

Nee limiet verhogen is niet mogelijk, ik ben een student.

Staat niet duidelijk op de alamo site vandaar.

• tallie

Je kunt gewoon je creditcard gebruiken, de borg wordt nl niet afgeschreven maar blijft achter op het verhuurkantoor, er gebeurd dus verder niets mee. Het heeft dus ook geen invloed op je bestedings plafond (limiet).

hatolex

• Maria

Hatolex schreef:

>

> Het heeft dus ook geen invloed op je bestedings plafond limiet).

>

> hatolex

Menige bank denkt daar anders over, ik zou maar voor een verhoging van je limiet zorgdragen,een tweetal banken wordt ook vaak geadviseerd :)(*_*)

• Linda

Een ideetje, misschien dat je er wat aan hebt: Wat als je nu bij een andere bank een andere creditcard aanvraagt? Vaak heb je akties bij banken dat je het 1ste jaar gratis een creditcard hebt. Dan zeg je die na de vakantie gelijk weer op? Dan kun je op de ene de auto huren en de andere je andere afschrijven.

Gr. Linda

• Maria

Linda schreef:

>

> Een ideetje, misschien dat je er wat aan hebt: Wat als je nu

> bij een andere bank een andere creditcard aanvraagt? Vaak

> heb je akties bij banken dat je het 1ste jaar gratis een

> creditcard hebt. Dan zeg je die na de vakantie gelijk weer

> op? Dan kun je op de ene de auto huren en de andere je andere

> afschrijven.

>

> Gr. Linda

c,est ca )

• tallie