Waar convertible / cabrio huren?

• Jeroen de Boer

Mede op aanraden van bezoekers van dit prikbord hebben we via USA Reise.de een convertible gehuurd, voor drie weken, vanuit New York.

Nu kregen we vandaag een mailtje dat ze toch niet kunnen leveren, en doen ons een nieuw voorstel: een economy class car voor de helft van de geld. Zo kan ik het zelf ook wel natuurlijk: we hebben niet voor niets een convertible willen huren.

Heeft iemand suggesties waar we het verder zouden kunnen regelen, in verband met kosten en verzekeringen liefst hier vanuit Nederland?

Bij holidaycars konden ze het voor bijna 1800 euro doen, maar dat vind ik wel héél pittig, gezien de 1200 euro die Usareise ervoor vroeg.

Alvast bedankt,

Jeroen

• snowboy

eautohuur.nl

alamo.nl

Deze zijn relatief goedkoop tov andere aanbieders in NL

• snowboy

Nog 1 tip= huur NIET in New York zelf. Huur de auto in Newark (airport in staat New Jersey +/- 15 km van Manhatten ) dit scheelt aanzienlijk in de kosten.

• René

Bestel de Amerika - Canada brochure van Hotelplan via hotelplan of haal hem bij het reisbureau. Wij hebben daar altijd voordelig een auto gehuurd via Hertz.

In de brochure staan verschillende verhuurders zodat je prima kunt vergelijken.

Bij Hertz kan je ook een navigatie systeem huren wat erg makkelijk is.

Overigens is de tip van Snowboy waar, huur je auto niet in de staat New York maar huur de auto in de staat New Jersey, op New Ark airport bijvoorbeeld.

Dan valt je auto onder overige staten en is goedkoper en bovendien heb je geen eigen risico. Suc6.

• Hub

Hallo Jeroen,

Misschien kan ik je helpen.

Ik boek mijn vakanties altijd bij Travel Clever in Duitsland.

De eigenaresse is nederlandse.

Stuur haar een mailtje met de data´s en jullie wensen.

travel-clever@gmx.de

Groetjes Hub

Jeroen de Boer schreef:

>

> Mede op aanraden van bezoekers van dit prikbord hebben we via

> USA Reise.de een convertible gehuurd, voor drie weken, vanuit

> New York.

>

> Nu kregen we vandaag een mailtje dat ze toch niet kunnen

> leveren, en doen ons een nieuw voorstel: een economy class

> car voor de helft van de geld. Zo kan ik het zelf ook wel

> natuurlijk: we hebben niet voor niets een convertible willen

> huren.

>

> Heeft iemand suggesties waar we het verder zouden kunnen

> regelen, in verband met kosten en verzekeringen liefst hier

> vanuit Nederland?

>

> Bij holidaycars konden ze het voor bijna 1800 euro doen, maar

> dat vind ik wel héél pittig, gezien de 1200 euro die Usareise

> ervoor vroeg.

>

> Alvast bedankt,

> Jeroen

• mai

Wij huren altijd bij Dollar. Huren in NL een economy-car en regelen dan ter plekke de upgrade. ZO betaalden we afgelopen januari op Hawaii 12 dollar per dag xtra voor een cabrio.

Sowieso zijn we groot fan van Dollar!

Succes!

• Jeroen

Bedankt allemaal!

Ik heb via eautohuur (Manhattan) en huurautousa (Newark) een goede aanbieding binnen, nu maar hopen dat een van beiden ook daadwerkelijk kan leveren…

Ter plaatse upgraden durf ik aan de oostkust niet aan, gezien de geringe beschikbaarheid van cabrio's ter plaatse. Dat was tijdens onze westkustreis wel anders.

Nog een paar weken!

Groet, Jeroen

• René

Travel Clever heeft groote spelers als Hertz en Alamo niet in hun programma, dat vind ik een gemis! Helaas niet zo clever…

• Freddy

Probeer het eens bij usareisen.de die werken wel met de grote kleppers zoals avis,alamo ,hertz,national.Hun prijzen zijn gewoonlijk all-in

• snowboy

freddy lees voor de grap eens het bericht van de topicstarter….

" Mede op aanraden van bezoekers van dit prikbord hebben we via USA Reise.de een convertible gehuurd, voor drie weken, vanuit New York. ''