weet iemand toevallig wat ze met een twin bed bedoelen?
Is dat wel voor 2 personen?
moet ik me dan een soort twijfelaartje voorstellen?
alvast bedankt
Helemaal gelijk Marianne, maar de formaten van de queens en Kings verschillen nog wel eens van hotel tot hotel. Een royale queen biedt genoeg ruimte, maar soms zijn ze wat aan de smalle kant. Aan de andere kant heb je ook Kings, royal kings noemen ze dat, waar je makkelijk met 5 personen in kunt liggen. Maar dat is niet in elk hotel het geval. Twee gescheiden bedden zegt maryde. Zou best kunnen, al is het dan de vraag of het 2 queens zijn of 2 kings. En of ze royaal zijn of niet. De betere hotels en dat hoeven niet eens de duurste te zijn, bieden meestal 2 royale queens, waar je inderdaad met 4 personen kunt logeren, of een flinke king. Maar daar lig ik toch niet graag met 4 personen in, zelfs niet met 3 spetters van meiden want dan komt er van slapen ook niks meer. Ik hecht toch wel aan mijn nachtrust.
Een twin bed duidt wel degelijk een bepaald bed aan en is maar ietsje breder, dan een Nederlands eenpersoons bed.
Een twee persoonsbed wordt aangeduid met “double”
Een queen is een bredere versie van een “double” en een king (waarbij ook onderscheid is tussen een gewone king size en een California king size) is het breedste bed. In een twin bed kun je dus niet met zijn tweeen slapen, tenzij je het erg gezellig wilt hebben .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?