Hoe wilt u uw Starbucks koffie?

• Wouter

Voor al die gelukkigen die op het punt staan om naar de Verenigde Staten te gaan en “een bakkie gaan doen” bij Starbucks, hierbij (in het Engels) een site die uitleg geeft over wat-is-wat op de ‘menukaart’.

http://www.quicksilverweb.net/sbucks/sbcharts.htm

Prettige vakantie toegewenst!

• Peter H.

Ze hebben zoveel soorten dat als je in de winkel staat niet meer weet wat te nemen. Ik vraag dan maar gewoon een regular met melk en suiker.

• René

“Shaken, not Stired” zou James Bond zeggen…

• tallie

doet u mij maar een espresso…………………:)

hatolex

• mai

Grande Non Fat Vanilla Latte voor mij graag!

• loes

in een koppie

• Petra/VS

Tegenwoordig is het een “grande cofffee with sugar free caramel”. Hubby neemt een “grande sugar free hazelnut skinny latte, five pumps”. Die “pumps” is iets nieuws zoeter of minder zoet.

• Gerrit

Tall Mocca Frappachino will do !!

• Ben

Hebben wij even geluk. We gaan met kerst en oud & nieuw 2 weken naar Orlando en we hebben onze kamers geboekt in het **** Florida Mall Hotel.

Laat daar nou net een Starbucks in het hotel zitten waar wij iedere ochtend gratis gebruik van mogen maken tijdens onze breakfast buffet. :-)

• Hetty

Honey Latte….mmmmm, of de Peppermint Latte na het eten….

Ik neem trouwens altijd een flinke voorraad Nestle coffee mate mee in allerlei smaakjes (Hazelnoot, Blueberry cobbler, French Vanilla, Peppermint, Gingerbread)

Om het thuis nog eventjes (zo ongeveer) over te doen. zie:www.coffee-mate.com