Hallo mensen,
In Mei gaan we naar LA. Ik huur hier een auto maar vind de 240 euro die ik bij moet betalen voor een navigatiesysteem te veel. Heeft iemand een tip of kan ik er beter een daar kopen?
Wie kan me helpen?
Gr.
T
Wij gaan deze zomer ook naar de VS en zijn van plan om een tomtom one V3 te kopen bij de walmart. Deze kost 150 dollar, dat is ongeveer 90 euro. Hier zijn de kaarten van de vs en canada op voorgeinstaleerd. Het navigatiesysteem neem ik na de reis mee terug naar NL, om het hier weer te verkopen…(met winst :p)
Voor de doane hoef je niet bang te zijn, aangezien het onder de 175 euro is…
Succes.
P.s je kan ook bij tomtom de europese kaarten na je reis op de tomtom plaatsen, deze zijn te downloaden op de tomtomsite.
ik gebruik altijd mijn telefoon.Ik heb een nokia en daar tomtom opgezet.Ik heb alle staten van USA en Canada en het werkt perfect.Als je wilt kan ik de kaarten op een dvd branden voor een klein bedrag.Alleen moet je nog een gps ontvanger kopen (rond de 40 euro),als die niet standaard op je telefoon zit.
Bij Hotelplan in de Amerika - Canada brochure betaal je bij Hertz 6 euro per dag voor het navigatie systeem. Dan heb ik het over tariefgroep D: all inclusive ''Neverlost" . Het mooie van het systeem is dat er ook een gouden gids in zit verwerkt zodat je gemakkelijk ter plaatse restaurants en dergelijke op kan zoeken, superhandig.
We hebben voor onze eigen Nederlandse tomtom een apart SD kaartje met de kaarten van de USA erop. Dat SD-kaartje kunnen we in onze eigen Nederlandse tomtom steken en dan werkt het hier ook gewoon. We hebben er al veel plezier van gehad. Hoewel de weg hier ook vrij makkelijk is te vinden zonder een navigatiesysteem. We gaan regelmatig naar de VS en dan is het voordeliger om er zelf een aan te schaffen. Een navigatiesysteem bij de huurauto is inderdaad vrij duur en meestal is het een Garmin die ons niet zo bevalt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?