Electrische apparatuur meenemen naar de VS

• Bea

Ik wil graag mijn föhn en toebehoren meenemen op reis maar ik zie nu dat die alleen werkt op een netspanning van 220V. Mijn telefoonoplader e.d. werken wel op 110V maar mijn föhn dus niet. Hoe kan ik dit oplossen? Gewoon daar een nieuwe kopen? Wat moet ik dan verwachten qua prijs? Wat is een goede winkel in bv New York waar ik dit kan kopen? Of zijn er andere oplossingen? Graag hoor ik van jullie.

Bea

• Ada

In vrijwel elk hotel is een gratis fohn in de kamer, dus daarvoor hoef je die niet mee te nemen.

In NL zijn fohns te koop die je kunt omzetten naar 110 V en 220, dus speciaal voor op reis. Anders inderdaad bij een winkel een goedkope fohn kopen.

In discountwinkels zal je voor ca. % 15.- al een fohn kunnen vinden.

• Erik

En neem een stekkerdoos mee, dan kun je meerder dingen aansluiten met maar één wereldstekker.

Informeer even bij b.v. ANWB welke stekker je nodig hebt.

Groeten,

Erik

• Bushmaster

Bij een Fohn is het weliets meer dan alleen een verloopstekker.

Een 230volt fohn gaat echt niet werken op 110volt.

gewoon eentje kopen in de VS (ca. $20.00)

http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=6457461

• René

http://www.hm-usa.nl/diversen02.html

• Maria

over laptops wordt geen accijns geheven las ik in een ANWB tijdschrift :)

• Bushmaster

jaja en daar kan je je haar mee drogen?

(ANWB is toch die sprookjesfirma die ook het sprookje van het internationale “rijbewijs” in stand houd?)

• bedeve

Goed idee om een fohn mee te nemen.

en andere vrouwgerichte toebehoren natuurlijk ook.

Geen daarvan zijn in de USA voor handen.

Zoials hier al eerder genoemd; vergeet ook niet het speciale ANWB Internationale Rijbewijs aan te schaffen.

Als dat is gebeurd,en de fohn,electrische tandenborstel,@!#$ en andere toebehoren zijn gekocht volgt wellicht je posting met de vraag hoe je $100 kunt besparen op je vlucht

• Maria

wat is daar nu mis mee ?

• tallie

Oei, wat sla jij de spijker op z'n kop…………………………

hatolex