US Airways

• Daan

Hoi hoi!

Wij vliegen half juli naar las vegas met US Airways. Daar hebben we nooit eerder mee gevlogen, dus ik vroeg me af: is het wat??!

Verder vroeg ik me af of we vantevoren een hotel moeten boeken voor de eerste nacht of is er altijd wel plaats in las vegas? We komen aan op een vrijdagavond..

En als laatste…waar huur je de goedkoopste auto? De auto moet overigens in los angeles weer worden afgeleverd, want van daaruit vliegen we terug!

Bedankt voor jullie reacties alvast!!!!

liefs,

Daan

• Ton

begin van het jaar met US airways gevlogen is ben er goed tevreden over.Gewoon te vergelijken met UA,BA enzo

• Gerrit

US Airways ken ik (nog) niet dus daar kan ik niks over zeggen.

Er zijn altijd wel hotelkamers vrij in LV, hoewel het op Vrijdagavond wel wat duurder is dan doordeweeks. Maar je moet bij aankomst in de VS een verblijfplaats opgeven, dus lijkt het mij handiger dat je dan alvast een hotel(adres) geboekt hebt.

Voor de auto kan ik je verwijzen naar www.usareisen.de , erg bekend bij de amerikagangers, en één van de goedkoopste.

Auto huren in LV en afleveren in LA is vrijwel altijd zonder kosten. Heel veel verhuurders hebben tussen CA en NV geen dropoff kosten

Veel succes met je planning en plezier met je vakantie.

• Ada

Voor virjdag avond absoluut een kamer boeken, in de weekens zijn hotels vaak flink vol. Wel heb je grote kans dat je minstens 2 nachten moet reserveren ivm. het weekend. Inderdaad de duurste nachten…

Als je aan tuo wilt huren, vanuit NL of DE doen, betere prijzen en betere voorweaardes.

• bedeve

Weinig op aan te vullen.

Maar iedere USA reiziger zou ikwillen adviseren om de eerste hotelnacht online van te voren te reserveren.

De rest zie je later wel onderweg.

Maar voor die eerste heb je dan alvast onderdak en een adres om op je immigration card te zetten.

• Hub

Hallo Daan,

Hotel zeer zeker vooraf boeken.

Ik boek mijn auto altijd bij Travel Clever in Duitsland.

Nederlanders krijgen daar 5 % extra korting.(eigenares is nederlandse)

www.travelclever.de

Groetjes Hub