Hotel in San Francisco

• Marja V

Hallo,

Op onze rondreis komen wij ook in San Francisco. Ik ben bezig om een hotel te zoeken maar bij veel hotels moet je ook parkeergeld betalen. Weet iemand een een comfort hotel zonder parkeergeld?

Groetjes,

Marja V

• Peter H.

Zoek een hotel buiten het centrum. Is wel minder gezellig, maar daar zul je wel gratis kunnen parkeren. In het centrum is het allemaal betaald parkeren.

• Ada

Op het totale vakantiebudget (en zeker met de huidge wisselkoers) zullen die paar extra dollars toch niet zo'n probleem zijn?

Voordeel van een hotel in de stad is dat je het meeste lopend kunt bereiken.

• Marja V

Ik had een paar dagen willen blijven bij een hotel die ik uitgezocht had en daar waren de parkeerkosten 35 dollar per dag. Vind ik toch zonde, kan je weer andere leuke dingen van doen.

Groetjes,

Marja

• Julia

Ook al is de dollar heel laag, toch vind ik het ook zonde om 35 dollar per dag kwijt te raken aan een parkeerplek.

Dit kwam ik op internet tegen over hotels in SF zonder parkeergeld te moeten betalen: http://www.frommers.com/destinations/sanfrancisco/0029026803.html

Groeten Julia

• Mike

Cow Hollow Motor Inn & Suites en heritagemerinahotel.com hebben gratis parkeren. Alleen weet ik niet voor welke periode. Als je ze nu nog voor juni bijvoorbeeld wilt boeken, dan zijn ze dermate duur, dat je beter de parkeerkosten kan betalen.

Succes met zoeken.

• Marja V

Bedankt weer voor jullie inzet. Wat een geweldige pagina is dit.

Groetjes,

Marja