tips multicity tickets?

• Saskia

Hallo allemaal,

Graag zou ik willen weten of iemand van jullie ervaring heeft met het boeken van multicity tickets en waar dat het goedkoopst kan.

Wij willen in september de volgende route maken.

Amsterdam- Miami (of curacao, bahamas etc. iig iets waar het warm is en je naar het strand kan. Dit voor ongeveer 5 dagen! Iemand tips?)

Dan vanaf die plek naar Denver

Vervolgens een auto huren en richting Albequrque rijden (familie)

Vanaf daar doorrijden naar de Grand Canyon.

Vanaf de Grand Canyon vliegen naar San Francisco

paar dagen SF en vervolgens naar Edingburg of Glasgow (schotland)

Vanaf Schotland weer naar A'dam

Ik ben alle airlines aan t afspeuren maar kom er niet echt uit omdat bepaalde routes niet gevlogen worden.

Hoor graag van iemand die ervaring heeft met zo'n zelfde soort reis en hoe je dit geregeld hebt.

Vast bedankt!

• peth

Wij hebben een multivlucht geboekt voor in September bij Delta airlines maar wel via het reisbureau…… we wilden op een bepaalde plaats iets langer blijven en daar een villa boeken en onze auto en via de reisorganisatie was het toen zelfs nog goedkoper dan bij Delta zelf.

Houdt er wel rekening mee dat de tijden van de vluchten nog vaak kunnen veranderen.

• Peter H.

Als je vanaf Amsterdam naar Miami vliegt, kun je aansluitend op de transatlantische ticket een multiply ticket kiezen binnen de VS. Dat zijn open tickets, bijv. 6 of 8. Het probleem met jullie route is dat je dan vanaf SF naar Schotland wilt ipv naar Amsterdam. Misschien dat dat lukt, maar dat gaat je veel kosten , want je zult eerst naar Londen moeten vliegen en dan naar Glasgow. En dan weer Amsterdam. Beter kun je gewoon naar Amsterdam terugvliegen en dan naar Glasgow of Edinburgh. Dan zul je veel goedkoper uitkomen.

• Ada

Ik denk dat het een duur ticket gaat worden, vooral het Schotland deel maakt de keuze erg klein. Multiple city is niet oneindig…

Ook vliegen vanaf Gr. Canyon naar San Francisco is niet mogelijk, dat zal misschien Phoenix moeten worden.

Kijk eens rond bij www.atp.nl of zoals gezegd united of Delta.

• Freddy

probeer eens bij kayak.com of bij orbitz.com die zoeken zelf wel welke de mogelijkheden zijn.Dan kan je ook zien met welke luchtvaartmaatschapijen je deze trip kan maken

• Peter H.

Voor Saskia. Ik denk dat de goedkoopste oplossing is vliegen op New York. Dan multiply tickets in de VS. 1 naar Miami, dan via st. Louis naar Denver, dat zijn er al 2, dan via Phoenix of Las Vegas naar SF, nog 1, en dan via SF weer naar New York weer 1. En dan naar Amsterdam. En dan Schotland. Je hebt dus minstens 5 tickets nodig in de VS, maar meestal verkopen ze die per bundel van 6 of 8. Dat is de goedkoopste oplossing. En vergeet Curacao of de Bahama´s, die liggen buiten dat bereik.

• Saskia

Hoi allemaal,

Dank voor jullie antwoorden. Ik denk dat t inderdaad goedkoper is om eerst weer naar A'dam te vliegen en vervolgens naar Schotland. Anders is t niet te betalen.

Die bundels met interne vluchten binnen de VS, kan je die bij de luchtvaartmaatschappij zelf bestellen? Weer iemand dat?

Groet Saskia