route 66

• Hester

Wij zijn van plan om met de motor route 66 te gaan rijden

Graag horen wij hierover ervaringen en tips

Alvast bedankt!!!

• tallie

Niet doen, hoofdzakelijk zonde van de tijd. Grote delen bestaan niet meer, andere delen bestaan alleen uit een bordje, en soms is hij opgenomen in een highway.

Slechts hier en daar is er nog wat van terug te vinden.

hatolex

• Harm

Dat idee heb ik ook wel eens gehad maar toen ik de prijs bekeek heb ik er maar van af gezien. Tip bekijk eens goed wat je echt wilt, want zoals aangegeven de route 66 van de film bestaat allang niet meer. Verder is er langs de route niet echt veel te beleven, anders dan wat restaurantjes en wat hotelletjes en natuurlijk de souvenir shops

Met de auto is trouwens een stuk goedkoper.

Harm

• Peter H.

Moet je dan betalen om die route te rijden?

• Bimmer E46

Hij bedoeld dat een motor huren een stuk duurder is dan een auto huren. Maar ik vind dat je dat zelf moet weten, als je het geld hebt, waarom niet? Het is namelijk erg leuk om met de motor de westkust te verkennen.

Doe dit idd niet op route 66, er zijn zoveel mooiere routes!

• Harm

Het is maar net hoe negatief je het wilt lezen. Het huren van een motor in Amerika is relatief duur nog duurder wordt het one way. Voor 2 dagen motor huur kan je een week met de auto rond karren. Motor rijden is hier al leuk dus in Amerika is het helemaal geweldig. Natuurlijk moet je zelf weten waaraan je je geld besteed, maar er zijn vaker mensen die route 66 willen rijden maar er achter komen dat ze met het budget meer zouden kunnen zien en doen als ze hetzelfde met de auto rijden.

• Monique

Wij hebben een deel van de route gereden met de motor. Arizona en California, dat deel was echt prachtig, ik zou hem nooit helemaal rijden, is niet echt veel meer van over. Het westen is met de motor echt meer dan geweldig!!! Als je de mogelijkheid hebt zeker doen.

• Lucy

Wel doen!

Een discussie over motor/auto is hier helemaal niet aan de orde, een echte motormuis gaat niet omdat het voordeliger is met de auto.

Wat betreft de route 66, die is zeker goed te rijden op te motor, een het westen heeft vast mooiere stukken dan de 66, Maar om die helemaal op de motor

te gaan rijden lijkt me helemaal super.

• tallie

Nou geloof me, op de hele route is misschien 10% de moeite van het bekijken waard, en die stukjes liggen inderdaad in het westelijk gedeelte.

Maar over het geheel genomen stelt het niet veel voor hoor.

En dat is niet van horen, zeggen.

hatolex

• Leny

Mijn man en ik vertrekken aanstaande donderdag naar los angeles om daar een motor te kopen en vervolgens op die motor 3 weken rond te rijden.

We laten het weten hoe het ons bevallen is als we terug zijn.