vliegen met Continental

• Maria

Hatolex schreef:

>

> Vandaar ook mijn stelling: niet zo'n handige vraag.

>

> hatolex

Hatolex zit weer op zijn stokpaardje : het afzzzzzzzzzz van mensen , ipv een zinvol antwoord of zinvol zwijgen komt hij met z,n 2* dooddoener , de 1* is een verwijzing naar Google , Keep smiling is zijn motto (*-*)

• tallie

Ik reageer tenminste nog op een vraag, of je het met het antwoord eens bent bepaald de vragsteller en niet U, Maria, als een soort jurylid van dit prikbord.

Mijn stelling is dat zo'n vraag best kan, maar 50% negatieve ervaringen opleverd en 50% positieve, dus wat schiet je hier mee op……

Weet je dus nog niks.

Maar dit is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor U.

hatolex

• joke

Maria heeft ook een stokpaardje..

• Maria

joke schreef:>

> Maria heeft ook een stokpaardje..

Zeker Joke, daaronder valt niet het voortdurend afzzzzz van forumleden, welke in de ogen van aspirant moderator Hatelex zijn I Q niet benaderen :(

• René

Hallo naamgenoot, even een vraagje. Bij het boeken van onze vluchten bij Continental hebben wij onze stoelen op de diverse routes al vastgelegd. Of begrijp ik nu dat dit bij het (online) inchecken (weer opnieuw?) moet gebeuren met de kans dat je dus andere plaatsen hebt dan die nu op ons e-ticket staan?

• tallie

Ik vraag me altijd af met welke insteek Maria berichten van mij leest, ik kan n.l. niet ontdekken waar ik de vraagsteller onheus zou hebben bejegend.

hatolex

• Jeroen

En wat ik me niet voor kan stellen dat jullie echt tijd willen steken in het oeverloze gezever van wie er nu wel en geen gelijk heeft. Geef toch gewoon antwoord op de vraag en deel je ervaringen. Dat is toch de insteek van dit forum? Dit bedoel ik in het algemeen en niet persoonlijk tegen Hatolex, Maria of wie dan ook.

• Maria

Jeroen schreef:

>

> En wat ik me niet voor kan stellen dat jullie echt tijd

> willen steken in het oeverloze gezever van wie er nu wel en

> geen gelijk heeft. Geef toch gewoon antwoord op de vraag en

> deel je ervaringen. Dat is toch de insteek van dit forum? Dit

> bedoel ik in het algemeen en niet persoonlijk tegen Hatolex,

> Maria of wie dan ook.

Helemaal met Jeroen eens, ervarings mededelingen en info plaatsen is prima (*_*)

• marga

dag rene

als je e tickets hebt besteld krijg je in een mail van het boekingsbureau of de maatschappij oa een zgn airline ref nummer. daarmee kun je op de website van de betreffende airline meteen je stoelen al vastleggen voor heen en terugreis.

als je 24 uur van te voren gaat inchecken dan staan die stoelen nog steeds voor je gereserveerd. op dat moment kan je ze eventueel nog wijzigen als je dat wilt

voor wat betreft continental: wij vliegen regelmatig naar de usa ( houston/phoenix) en hebben met continental goede ervaringen.

het eten is redelijk en als iedereen slaapt kun je achterin het toesel altijd iets te drinken en eten halen. dan is het juist prettig dat het personeel niet steeds door de cabine loopt en je steeds wakker wordt

vooral de stoelindeling vinden wij prettig.: aan de zijkanten in de cabine rijtjes van 2 stoelen naastelkaar.

ik weet niet of dat op alle bestemmingen zo is, maar het type vliegtuig waarmee je vliegt staat meestal ook in de e ticket en op seatguru.com is te zien hoe de stoelindeling in dat type vliegtuig is.

• Julia

Wat zijn premium seats eigenlijk?

Het zijn wel plaatsen in economy class zag ik, maar ik kon nergens zien wat het eigenlijk is en hoe je zo'n plaats kan krijgen.