vliegen

• kai

Hallo

Weet iemand wie de beste en relaxe vliegmaatschappij is om naar LAX te vliegen.

Als het ff kan rechtstreeks.

Ben klm een beetje zat aan het worden.

• René

Misschien kan onderstaande site je helpen met een keuze te maken.

Hier kan je per maatschappij zien hoeveel beenruimte je hebt enz.:

http://www.seatguru.com/

• Ada

KLM is de enige die rechtstreeks nonstop vliegt.

Anders met minstens 1 overstap bijv. Continental. Delta, United. De reis wordt alleen langer.

En….veel verschil is er niet. Alleen vliegen in Businessclass is nog leuk.

• René

Ik vind www.ba.com altijd wel een fijne maatschappij. Wel met overstap!

• Cees

Die laatste 3 woorden doen ‘t ’m.

Die overstap is namelijk op Heathrow.

Als er 1 luchthaven is die je moet zien te mijden als de pest is het Heathrow wel.

Ben er (min of meer noodgedwongen) meerdere malen geweest

Nog nooit zo'n chaotische, ongeorganiseerde puinhoop gezien.

De laatste verbouwing (nieuwe pier) schijnt het er, als ik de berichten in de pers mag geloven, allemaal niet beter op gemaakt te hebben, integendeel.

• Ada

Heathrow (en dan vooral bij BA) is een grote puinhoop, al weken en niemand garandeert wanneer het wel zal funktioneren.

Dus maar even niet doen…

• Peter

Dit is zo'n typische Google vraag waarbij je de persoon in kwestie waarschijnlijk nooit meer terugziet op het prikbord en de vraag in straattaal wordt gesteld.

• Maria

Peter schreef:

>

> Dit is zo'n typische Google vraag waarbij je de persoon in

> kwestie waarschijnlijk nooit meer terugziet op het prikbord

> en de vraag in straattaal wordt gesteld.

Google vragen bestaan niet op een forum, straattaal betekent???, niemand hoeft te antwoorden (*-*)

• René

Zelf heb ik geen problemen ondervonden met het overstappen in Londen van de ene naar de andere terminal. Het is dan ook wel een aantal jaren geleden dat wij via Londen zijn gevlogen, wellicht dat de situatie nu anders is. Het nadeel van overstappen is dat je tig uren meer onderweg bent. Voor mij liever een vlucht die zonder te stoppen (Nonstop vlucht) naar zijn eind-doel toe gaat.

• Ada

Kijk maar eens op de buitenlandse nieuwsrubrieken…

Sinds Terminal 5 open is en in gebruik is zijn er veel vluchten geannuleerd en/of koffers die nog steeds niet aangekomen zijn.

Zelfs de chairman van BA heeft op TV zijn excuses aangeboden.

Niet dat het helpt als je koffer nog steeds ziek is….

Bijnaam: Heathhell…