Seaword of San Diego Zoo

• marina

Hallo,

Tijdens onze rondreis hebben wij één volledige dag ter beschikking om ons te vermaken in San Diego. Hierbij twijfelen we tussen de zoo of Seaworld.

Jullie advies?

• angie

Ik zou voor Seaworld gaan. Wij vonden de dierentuin mooi, maar zeker niet beter dan in Nederland. Hier hebben de dieren veel ruimere en natuurlijkere verblijven. Wel is de begroeiing erg mooi.

• Antony

Van Seaworld is het in een paar minuten naar de kust:

La Jolla met de zeehonden, Mission Beach voor lekker zwemmen, Ocean Beach hetzelfde maar met een alternatief sfeertje.

• marjolein

Seaword, die in San Diego niet gezien maar wel in Florida. Wel de San Diego Zoo bezocht. Inderdaad, mooie dierentuin maar niet heel erg speciaal.

• Martin

Sluit me aan: Seaworld is erg gaaf.

• Peter H.

Ik zou gewoon beide doen, als je ervoor de tijd hebt. Vond de zoo heel mooi, maar Seaworld ook.

• Ingrid

Als je moet kiezen zou ik Seaworld nemen.

• Tinus

Seaworld vonden wij een absoluut hoogtepunt van onze vakantie in 2005, gaan dus…Nog een andere tip: als je een hotel moet zoeken ga dan voor de The Dana on Mission Bay. Ligt 1 KM van Seaworld af (shuttleservice) en een paar Km van Mission Bay. Een gezellige wik met veel een echte surferscultuur, relaxed sfeertje daar!